JAK si udělat WEBOVÉ STRÁNKY zdarma, KTERÉ VYDĚLÁVAJÍ - návod od A do Z
jak si vytvořit webové stránky zdarma
jak si udělat webové stránky zdarma
snadno rychle jednoduše
kurz
doma editor e-shop
krok za krokem
hosting
export webové stránky zálohování webové stránky
barvy
chyby
jak si založit webové stránky zdarma
založení webové stránky zdarma
tvorba webové stránky
vytvoření webové stránky zdarma
jak na webové stránky
webové stránky tvorba
vytvoření webové stránky
webové stránky zdarma
webové stránky zdarma šablony
webové stránky zdarma s vlastní doménou
název webové stránky
nejlepší webové stránky zdarma
webové stránky zdarma google
osobní webové stránky
webové stránky šablony
webové stránky olomouc, ostrava, praha, brno, české budějovice
webové stránky levně
jak vytvořit webové stránky návod
nové webové stránky
dynamické webové stránky
moderní webové stránky
webové stránky zdarma diskuze
webové stránky cena
webové stránky s vlastní doménou
pozadí na webové stránky
program na webové stránky
šablony pro webové stránky
ikona webové stránky
zajímavé webové stránky
Rozhodli jste se opravdu začít. Vrhnout se do podnikání naplno. Vydělat si víc, než stihnete utratit....
Ale...abyste mohli vydělávat, musíte mít komu prodávat.
A aby se k vám mohli začít hrnout zákazníci, potřebujete se prezentovat.
Potřebujete vlastní webové stránky.
Webové stránky jsou základ ( nejen online marketingu).
Proto si dnes ukážeme, jak si udělat webové stránky zdarma :)



Webové stránky ceník
Abyste si uměli sami udělat web, který prodá zákazníkům, co nabízíte.
Abyste si uměli udělat web, který vám pomůže prodávat každý měsíc víc a víc.
A nebo,... abyste poznali, že si od vás někdo chystá vzít peníze za webové stránky, které vám nepřinesou výsledky, jaké od nich čekáte. Který ke zvýšení vašich zisků nepřispějí.
Když začínáte podnikat, snažíte se ušetřit, kde se dá...
(Moc dobře to znám z vlastní zkušenosti)
Webová stránka by ale neměla být ten případ.
PŘESTO TO JDE.
Nepotřebujete být programátor, umět s Wordpressem, ani mít zvlástní nadání. Přesto si můžete sami vytvořit web, který vydělává stovky tisíc.
Zvedáte nevěřícně obočí? Tenhle web takový je :)
Neběží na Wordpressu, ale na obyčejném Webnode. Dokonce na staré, předpotopní verzi.
Nedělal ho žádný webový expert a přesto vydělává víc, než řada webů, které experti vytvářejí.
Abyste si ho vytvořili i vy, nepotřebujete žádné extra znalosti. Jen trochu času a správného učitele :)
Není to štětec, kdo stvořil Monu Lisu.
Nenechte se mýlit, proti Wordpressu nic nemám. Vím, že je to skvělý nástroj.
Ale také vím, že když začínáte, je tolik věcí, které je třeba zařídit a ještě víc, které je třeba se naučit, že... čím snáze a rychleji stránku vytvořite, abyste mohli inkasovat první peníze, tím lépe.
Mohl by být tenhle web lepší? Určitě.
Ale když začíníte, nepotřebujete mít věci dokonalé. Jen potřebujete, aby OPRAVDU FUNGOVALY.
Aby se vám v mrazáku neroztékaly nanuky.
Aby kávovar vařil slušnou kávu.
A aby vám webové stránky přiváděly zákazníky a prodaly to, co mají.
Ukázka jednoduchého webu ve starší verzi Webnode:
Ukázka návštěv jiného, mnou vytvořeného webu, který je naprosto bezúdržbový,... v nojvější verzi Webnode a bez použítí dalších podpůrných prostředků, jako jsou reklamy, pravidelné publikování obsahu na soc sítích a jinde.
Pořizovací cena takového webu je trénink VA Akademie ( kde se naučíte také spostu jiných věcí) + Webnode vámi zvolený tarif
Co by měly obsahovat webové stránky
A co k jejich tvorbě využít.
Nástroje k tvorbě webových stránek, o kterých dnes bude řeč:
- Online logo maker pro tvorbu vlastního loga
- Logomaker
Kde vytvořit webové stránky
- W ebnode pro tvorbu webu
- Mioweb pro tvorbu webu
- Wix pro tvorbu webu
- Weebly pro tvorbu webu
- Wordpress pro tvorbu webu
Jak si vybrat? Záleží na vašich prioritách, technických schopnostech a trpělivosti. Podle toho se rozhodujete
kde založit webové stránky.
První tři jmenované možnosti, jsou prakticky intuitivní. Je to téměř skládačka pro děti. S těmi můžete začít okamžitě, nemusíte řešit věci jako je hosting, doména, emailová schránka. Vše pořídíte v rámci redakčních systémů. Kyždý z nich obsahuje vlastní analytiku (měření toho jestli vám na web lidé chodí a jak se o vás dozvěděli) kterému porozumí i naprostý neználek. Za takové pohodlí si připlatíte zhruby o pár set navíc, než v případě Wordpressu.
Tzn. za možnost okamžitě začít
nestarat se o technické věci jako hosting, domény, emailové schránky... vše máte v rámci redakčního systému a máte k dispozici technickou podporu, kde vám poradí a pomůžou v případě, že si s něčím nevíte rady.
Wordpress je složitější. Je třeba ho poskládat z různých částí, se kterými se musíte učit pracovat. Musíte si zvlášť zařizovat hosting, domény, emailové schránky a podporu hledat u rádců na internetu, případně absolvovat speciální kurz. Takže představuje investici jak časovou, tak finanční s rozdílem několika málo stovek od předešlých řešení. Stojí víc času, práce, energie.
Nemá vlastní měření, potřebujete přidat Google Analytics... což je pro začátečníka složitější nástroj a je třeba mu věnovat další čas příp. speciální kurz.
Pro srovnání ukázka toho, jak vypadá měření návštěvnosti ve Webnode a jak v Google Analytics
Webnode
Google Analytics
Takže pokud jste naprostý začátečník, doporučila bych vám jít tou nejsnazší cestou. Protože na začátku podnikání před vámi stojí spousta jiných věcí, které vyžadují váš čas a pozornost.
Proč mít webové stránky
Úkolem webových stránek je, aby je lidé našli a koupili, co nabízíte. V jakém redakčním systému jsou vytvořeny nikoho nezajímá.
Co se týče vlastností, není jednoduchý redakční systém nic, co by vás handycapovalo.
Tyto stránky jsou primárně určeny virtuálním asistentům. Proto je důležité, aby ten, kdo se chce jedním stát, tuto stránku našel.
Když zadáte do Googlu virtuální asistentka, tak uvidíte, že z přibližně 220 000 výsledků, které Google pro tento výraz našel, je tato stránka na první straně výsleků vyhledávání a to předních příčkách posledních 6 let.
Zatímco většina z těch 220 000 výsledných stránek hluboko v útrobách internetu, kde je nikdo nehledá, je vytvořena na míru, nebo na Wordpressu. Takže zázraky nedělá redakční systém. Není třeba se bát, že budete v nevýhodě. Pro vás je důležité, aby vás lidi našli a aby je zaujala vaše nabídka služeb.
Další nástroje, které při tvorbě webových stránek využijete:
- Google Analytics - pro sbírání a vyhodnocování dat
- Si mplesho p pro snadný prodej a fakturaci služeb
- Mailchimp pro emailovou komunikaci
- AddThis pro extra ikony soc sítí
- Hello Bar pro tvorbu vyskakovacích oken a jejich monitoring
- Facebookový pixel
- Smartsupp pro monitorování návštěvníků webu, abyste mohli najít prvky, které je např. matou, nebo jak uspořádat web, aby se snáze orientovali ( jinak je skvělý, pokud plánujete zákaznickou podporu na chatu)
Bezva ikony zdarma, které můžete přizpůsobit velikostí i barvou :
Kde si vytvořit gif z vlastních obrázků, jaký chcete:
VIDEA pro osobní i komerční využití :D
Pexels ...(najdete pod Creative Commons 0 zdarma )
Nebo Stockfootageforfree
A jako třešnička na dortu... hudba zdarma pro vaše videa :
Jestliže používáte obrázky z fotobank, je dobré vědět, jak je použít. Co znamená jaká licence i jaké velikosti a rozlišení použít.
Takhle vytvoříte webové stránky
Co by na vašem webu nemělo chybět...
Struktura webové stránky
Layout
Zakládám si na tom, aby moji studenti mohli nastartovat podnikání s minimálními náklady. Proto je vlastní tvorba webu jasná volba.
Ale...
...chceme webové stránky, které budou nejen hezky vypadat
ale HLAVNĚ... pomohou návštěvníkům webu KOUPIT TO, CO NABÍZÍTE. A nejlépe dvakrát ;)
Protože ať se vám to líbí, nebo ne, existuje plno ohyzdných stránek ( pardón... tímto se mlouvám Craigslistu :) které fungují dokonale...
a plno designově bezchybných, které neprodají ani ťuk.
Jak vytvořit webové stránky návod
I Vy můžete mít stránky, které prodávají :)
Většina běžných smrtelníků nemá s tvorbou webu žádné zkušenosti a tak se snažím vše vysvětlit opravdu podrobně ( a doufám, že lidsky :) a začnu nejzákladnějšími věcmi...
Pokud si chcete pořídit webové stránky, nezapomínejte, že to znamená, že nabízíte své služby opakovaně a tudíž MUSÍTE mít živnostenský list - jste podnikatel. ( pokud se nejedná pouze o blog, nebo jinou autorskou činnost. Na tu se žl nevztahuje)
Co musíte ještě o webových stránkách vědět a co si povíme:

- Jak začít tvořit web nejen s Webnode
- Co je doména
- Jak mají vypadat texty
- Co jsou klíčová slova
- Navigace vašeho webu
- Důležité prvky, bez kterých se neobejdete
- APLIKACE, které na vašem webu nesmí chybět
První věc, kterou si musíte rozmyslet, je doména
To je ta část, kterou vídáte ve webové adrese www.DOMÉNA.cz nebo .com .eu a pod.
To, jestli je volná zrovna ta, která se vám líbí, zjistíte tak, že ji napíšete do ověřovacího řádku např. na této stránce forpsi. Můžete si ověřit jak koncovku .cz tak i jiné, jako je .com a pod.
Vymyslete si takovou, která se bude lidem dobře pamatovat a aby se i vyhledávačům dobře hledala.
Takovouhle si bude určitě pamatovat každý hambář :O
Mě zaujalo auto zaparkované ve Vyškově na první pohled. I na druhý :D
A to jsem holka z církevní školy :)
Důležité je, aby se lidem dobře pamatovala.
Doména jde zaregistrovat sama o sobě.
TIP: pokud budete spolu s tímto návodem vytvářet stránky ve stejném systému, jako já tzn. Webnode, je lepší ji registrovat rovnou tam.
Jinak ji totiž zaplatíte při registraci u poskytovatele a pak ještě jednou u Webnode ( tam sice mazaně píší, že převod domény k nim je zdarma, ale musíte si u nich předplatit další rok dopředu. Takže ve výsledku byste předplatili 2 roky.) Jelikož na začátku je dobrá každá ušetřená kačka...
Ale takové drobné chytáky nejdete všude :(
Chci mít např. webovou stránku Super asistentka.
Tudíž... webovou adresu www.superasistentka.cz
Jestli chcete vytvořit web úplně zdarma, nebudete moci vlastní doménu použít. Stránka by pak měla adresu Superasistentka.webnode.cz.
Chcete-li vlastní doménu, musíte využít prémiové služby. Alespoň balíček Mini za 125,- měsíc.
Pokud však své podnikání berete vážně, doporučuji balíček Standard za 249,- na měsíc.
To proto, že nástroj Google Analytics se vám bude zatraceně hodit od samého začátku, ale v balíčku Mini ho do webu nelze přidat.
Nevadí, že s Google Analytics zatím neumíte zacházet.
Důležité je, aby začal co nejdřív sbírat údaje o vaší stránce. ( Pokud budete chtít časem svěřit svůj web odborníkovi, bude se po vašich údajích z Google Analytics schánět. Když je nebudete mít, začnete je sbírat až ve chvíli, kdy vám GA nainstaluje on a to je pozdě. Budete muset čekat, až se nějaké údaje nashromáždí, aby měl co vyhodnotit a tím ztrácíte čas a stojí to peníze. )
S poplatky to funguje podobně i u ostatních nástrojů pro tvorbu webů, jako je MioWeb, Weebly, Wix a pod.
I když lákají na web zdarma...Pokud si neúčtují poplatek za doménu, chtějí ho za něco jiného, takže ve výsledku je celkem jedno, kde si stránku vytvoříte. Finančně to nevyjde o nic lépe. I WordPress, pokud ho chcete k podnikání, něco stojí.
Když chcete web s vlastní doménou, vždycky platíte.
Pokud Vám mohu radit, ať si web stavíte kdekoliv, to minimum investujte, protože jinak bez domény nepůsobíte profesionálně a už vůbec důvěryhodně.
A zaplatíte cenu nejvyšší. Bude vás to STÁT ZÁKAZNÍKY.
Nevím, jak to mají jiné nástroje pro tvorbu webu, ale u Webnode s doménou získáte zároveň i emailovou schránku ( nebo několik, podle toho, který balíček služeb máte)
Můžete tak mít několik emailových adres, jako třeba info@superasistentka.cz, vašejméno@superasistentka.cz, nebo podpora@superasistentka,cz atd.
,,Webovky zdarma nejsou nikdy zadarmo"
Proč k tvorbě webových stránek pro začátečníky doporučuji zrovna Webnode?
- Za prvé proto, že ho jak vidíte, sama používám. A tak jsem schopna vám v mnohém poradit.
- Za druhé proto, že lze do stránek přidat plno dalších užitečných nástrojů, jak si za chvilku ukážeme
- a za třetí, pro úplného laika je tu nejen snadné stránky vytvořit, ale co je velmi důležité, bez nutnosti cokoli složitě upravovat, můžete rovnou zjistit, jestli a kolik lidí na vaše stránky chodí. Také jak často. Která stránka vašeho webu je nejvíc zajímá a hlavně, odkud tito návštěvníci přicházejí, i když zatím nemáte žádné velké zkušenosti s Google Analytics.
Zjistíte tak, jestli přicházejí z vašeho fejsbůčku, nebo jestli vás hledají přes Google, nebo jestli se o vás třeba někdo zmínil na svém blogu.
Je to důležité. Protože tak poznáte, jestli např. váš firemní Facebook plní svůj účel, jestli máte dobře udělanou optimalizaci pro vyhledávače, nebo jestli třeba neplatíte inzerci v nějakém katalogu úplně zbytečně.
Také snadno zjistíte, ze které stránky váš web nejčastěji opouštějí. ( Což může být ze dvou důvodů. Buď je pro ně naprosto nezajímavá a pak potřebuje předělat a nebo našli, co hledali. Třeba kontaktní informace.)
Mimochodem návštěvnosti stránek se říká traffic. ( čti trafik )
A Webnode vám všechny tyhle informace poskytne znázorněné tak, že je pochopí i naprostý laik.
Zjistíte tak třeba, kolikrát za měsíc si vaše stránky překládají lidé z češtiny do jiného jazyka přes online překladač
Odkud lidé na vaše webové stránky přicházejí
I jestli a kolik jich přibývá
Jak vytvořit webové stránky s Webnode návod krok za krokem
Přejít do tvorby webu můžete z d e .
Otevře se vám v novém okně, takže můžeme postupovat spolu s tímto návodem, krok za krokem.
Vyplníte název webu, e-mail, který zrovna používáte (na stránkách vidět nebude, je jen pro kontakt s podporou na webnode) a heslo.
Klikněte na Vytvořit nový projekt a zadejte jméno vašeho webu.
Klikněte na Firemní stránky a vyberte si z nabízených šablon. Třeba něco takového...
Z nově nabízených šablon takovou, která se vám líbí.
Naše stránky jsou vytvářené ještě ze starších šablon (obr. dole).
Někdo z vás možná stránky už má a jen je bude chtít vylepšit .
Doporučuji, použít nějaký vlastní obrázek, ale když je bída, můžete zkusit i některou z fotobank.
Např. www.imcreator.com/free
(Jinak... v tomto článku zjistíte, jak zacházet s obrázky na webu )
Pokud ještě nemáte vlastní logo, můžete si ho s trochou fantazie vytvořit v některém online nástroji.
Když potřebujete extra tlačítka, můžete si je navrhnout na stránce Da Button Factory. Můžete zvolit vlastní barvu, velikost i podobu textu.
Na web pak tlačítko vložíte jako obyčejný obrázek, do kterého přidáte odkaz, podle toho, kam má tlačítko věst.
Zdroje obrázků a grafiky pro váš web:
Bezva ikony zdarma, které můžete přizpůsobit velikostí i barvou :
Kde si vytvořit gif z vlastních obrázků, jaký chcete:
VIDEA pro osobní i komerční využití :D
Pexels ...(najdete pod Creative Commons 0 zdarma )
Nebo Stockfootageforfree
Na starších stránkách můžete měnit styly i barvu a velikost písma. Bohužel nové šablony jsou sice jednodušší a moderní, ale nenabízejí pro běžného uživatele tolik možností. Např. Barevná palet v Logomakru nejde tolik přizpůsobit.
Až budete psát texty, buďte struční a jasní
Lidé nemají čas číst dlouhé proslovy.
Do nadpisů a textů přidejte klíčová slova (v našem případě asistentky- virtuální asistent, administrativní výpomoc, sekretářka na dálku, dočasná sekretářka apod.)
Klíčová slova jsou taková, která při hledání např. v googlu zadáváte do vyhledávacího řádku, když něco hledáte.
Můžete napsat i celá slovní spojení.
Důležité je, uvést klíčová slova v nadpisech, i adrese url.
Aby se vám klíčová slova lépe hledala, představte si, co by asi zákazník zadal v souvislosti se službami které nabízíte. Nebo s problémy které ON potřebuje řešit, s jeho přáními a potřebami, ale i v souvislosti s oborem podnikání, nebo výhodami, které nabízíte.
Podobné výrazy vám pomůže najít třeba nástroj pro vyhledávání klíčových slov od Seznamu.
Přihlaste se do služby Sklik a v záložce Nástroje otevřete návrh klíčových slov.
Zadejte výrazy, které si myslíte, že idé zadávají do vyhledavače, když hledají vaše zboží, nebo služby. Nástroj vám najde další návrhy.
U nových šablon nevolíte velikost písma podle rozměru, ale podle toho, k čemu je text využíván.
Hlavní nadpis, podnadpis, běžný text a citace.
Vyhledávače totiž hledají podobně jako lidé, když čtou v novinách. Nebo třeba na internetu.
Já například mám jako domovskou stránku Seznam.
Když se na něj podívám, první co přejedu očima jsou nadpisy. Když mě nějaký z nich zaujme, přečtu si menší text pod ním a podle toho se rozhodnu, jestli na něj kliknu a čtu dál a nebo ne. Vyhledavače to dělají stejně.
Pokud klíčová slova nenajdou, nebo jich nenajdou dostatek, nepoznají, o čem vaše stránky jsou. Říká se tomu optimalizace, nebo zkráceně SEO. O tom si podrobněji povíme jindy.
Navigace na vašich stránkách
Rozmyslete si rozložení stránek.
Jaké záložky použijete. Pokaždé přemýšlejte, jako návštěvník vašeho webu, který vás nezná.
Ta hlavní stránka, na které lidé přistanou by měla být takový rozcestník. Aby věděli, kde se ocitli, co umíte, proč právě vy a co z toho, co nabízíte, budou mít.
Stránky by měly zaujmout naprostého neználka, ale i lidi, kteří už např. o virtuálních asistentech slyšeli. Proto by měly být přehledné, aby se potenciální zákazník dostal od seznámení s vámi, až k nabídce vašich služeb.
Poslední rada,...
kterou Vám ještě dnes dám, protože to je jedna z nejčastějších chyb, které vídám na internetu, je:
Pamatujte, že lidé na stránky přicházejí kvůli SOBĚ, ne kvůli vám!
Jasně jim řekněte, co děláte a pro koho. Dělám ....pro... aby mohli...
Řekněte jim, v čem jste jiní. Pomůže vám SWOT analýza.
Proto 80% textu by mělo být o tom, jak jim můžete pomoci.
Jen 20% o Vás.
Často vídám stránky, kde hlavní strana je O nás.
Vy ale lidi nezajímáte zdaleka tolik, jako to, CO jim můžete nabídnout.
Abyste věděli, co a jak - APLIKACE pro váš web
Abyste věděli, že vaše stránky fungují tak, jak mají, můžete do svých stránek přidat řadu externích nástrojů.
První který vám doporučím je Smartlook. (dříve Smartsupp)
Je určen k chatovaní s návštěvníky stránek, ale také umí zaznamenávat chování lidí, kteří na web přijdou.
Můžete tak sledovat, co čtou, kam klikají, v jakém pořadí stránky procházejí, jestli je nějaké prvky vašeho webu nematou ( třeba klikají na obrázek ve kterém není odkaz), nebo jestli nemáte na stránce nějaké slepé odkazy, které vedou na stránku, která neexistuje. Zkrátka, odhalíte tak, co je s vaším webem špatně a co případně vylepšit.
je živý chat na vaši stránku, který umožňuje chatovat se zákazníky také z vašeho mobilu, nebo mohou návštěvníci zaslat zprávu i v případě, že jste offline.
Pokud chcete namítnout, jestli není lepší chat z Messengeru, tak z vlastní zkušenosti vím, že v chatu na stránce pokládá otázky jen minimum lidí.
Přínos, který máte z nahrávek na webu a monitorování návštěvníkova chování je v této chvíli mnohem vyšší. Navíc, máte li stránku udělanou správně, kontakt získate tak, jako tak.
Díky Smartsuppu můžete sledovat návštěvníky vašeho webu v reálném čase.
Vidíte, po kolikáté vaši stránku navštívili, co je zajímalo, které stránky navštívili i odkud návštěvníci jsou.
Na videozáznamu se dokonce můžete zpětně podívat na chování lidí na vašich stránkách. To je neuvěřitelná vychytávka, protože se díky ní dozvíte, nejen co je na webu špatně, ale třeba i to, že se někdo chová zvláštně. Třeba že vykrádá obsah webových stránek. Stačí si ho pak podle IP adresy najít , shromáždit dostatek důkazů a přes právníky si ho dokonale vychutnat.
Můžu vřele doporučit. Je to český nástroj, který v mnohém předčí ty zahraniční.
Jak přidat Smartsupp ( Smartlook) na svůj web
Přidat Smartsupp je velmi snadné. Založíte si účet pomocí e-mailu a hesla.
Otevře se vám uvítací vyskakovací okno. Kliknutím na tlačítko pokračovat se vám zobrazí nápověda. Zkopírujete HTML kód a vložíte na váš web.
Google Analytics
Dalším nepostradatelným nástrojem je Google Analytics. Jde přidat do stránek jen u vyšší placené verze, ale budete ho 100% potřebovat. Měří, kolik lidí na vaše stránky chodí, odkud přesně, jak dlouho se zdrží, co je nejvíc zajímá, jaká slova zadávají do vyhledávačů atd.
Webnode má pro začátečníky poměrně pěkně zpracované statistiky samo o sobě.
I když jste začátečníci, doporučuji vám vložit na stránky také kód Google Analitics, pro pokročilejší měření. Aby sbíral údaje už od samého začátku.
Nejdříve tedy k metrikám Webnode.
U novějších stránek jsou k dispozici přehledná grafická zpracování návštěvnosti.

Máte k dispozici údaje od samého začátku.
- Unikátní návštěvy tzn. nově příchozí návštěvníci vašeho webu.
- Zobrazení stránek jsou nové návštěvy + vracející se návštěvníci.
- Stránky, které nejvíce navštěvují.
- Odkud přišli. ( vyhledávače, sociální sítě, email, odkazy)



U staršího typu stránek jsou k dispozici ještě staré statistiky, které nevypadají tak efektně, ale poskytují mnohem více údajů. ( Už není pravda aktualizováno 7.2019)
Vypadají trochu jinak.

U nových stránek tyto údaje nejsou k dispozici, proto je třeba Google Analytics. ( Jak ho dát do wordpressu)
- Kolik lidí vyplnilo registrační formulář
- Kolik lidí si stáhlo např. brief klienta ( dotazník klienta )
- Projevení zájmu o vaše služby
- Kolik lidí zakoupilo vaši službu
Všechny tyto údaje vám Google Analytics poskytne.
Spočítáte ji tak, že náklady vynaložené na reklamu, vydělíte počtem zákazníků, které vám přivedla.
(čistý zisk - počáteční investice) : počáteční investice = x
Za reklamu jste utratili 1000 Kč
Zákazníci u vás utratili 2000 Kč
(2000 - 1000): 1000=1
1x100= 100%
Návratnost investice je v tomto případě 100%
Jak při vytváření webových stránek vložit HTML kód Google Analytics
Přihlaste se do Google Analytics. Můžete to udělat pomocí vašeho účtu Google.
Na kartě Správce klikněte na údaje o měření a zvolte měřící kód.

Kód zkopírujte a vložte do do svého webu.
Záleží, jaký typ šablony pro svůj web máte.
Pokud máte nejnovější typ stránek, je Google Analytics prémiová funkce. (Myslím, že od placeného balíčku standard)

U starších šablon stačí vložit zkopírovaný kód


Určitě budete používat také firemní facebookovou stránku. Tak určitě vložte i facebookový pixel. ( To je kód, který měří udaje o návštěvnosti pro facbook a fb reklamu.
Jak vložit do nově vytvořené webové stránky facebookový pixel
Na firemní facebookové stránce otevřete správce reklam.

V nabídce nástroje zvolíte Pixely

Kliknete na nabídku Akce a zobrazit pixel

Objeví se vyskakovací okno s kódem pixelu. Celý kód zkopírujete kombinací kláves Ctl+C

A vložíte do vaší webové stránky.

Takto vložený pixel sbírá informace o návštěvách vašeho webu a přesně vám ukáže, které konkrétní stránky na vašem webu lidé navštívili, kolik jich bylo, ale třeba i z jakého zařízení.

Další vychytané nástroje pro váš web
slouží pro přidání tlačítek pro sdílení na různých sociálních sítích. Nejde však o pouhé lajky, sdílení a sledování, ale umožňuje také a/b testování i různé druhy umístění.
Jak přidat AddThis na svůj web
Přihlásíte se třeba pomocí facebooku.
Otevře se vám nepřeberné množství možností, jak mají vaše ikony vypadat a kde mají být.


Také výběr sociálních sítí, pro které chcete sdílení umožnit.

Aktivujte je.
V záložce Get the Code zkopírujete HTML kód a vložíte na svůj web.

Můžete je využít k řadě věcí. Upozornit na speciální nabídku, vyzvat, aby se lidé stali fanoušky vašich sociálních sítí, nalákat je slevovým kuponem.
I když vyskakovací okna pro svůj web můžete vytvářet i v Mail Chimpu, vřele doporučím využít nástroj Hello Bar.
Jak přidat Hello Bar na svůj web
Kliknete na tlačítko vytvořit Hello Bar.
Můžete si vybrat z několika účelů.
Nabídnout slevu/ speciální nabídku, vyzvat je třeba aby vám zavolali, zadali kontakt, dali vám lajk na facebooku, nebo je odvést, kam potřebujete.

Můžete si vybrat, jak má okno vypadat.

V jakém má být barevném provedení ( třeba barvy vašeho webu ), můžete přidat obrázek a text.

Komu se má zobrazit, ( kdo zareagoval, tomu se už nezobrazí/ nebo jestli se má zobrazoval i přes reakci)

Tvařte se jako zkušený Grafik. Vy na to máte :)
Jak vybírat barvy na webové stránky
Při tvorbě webových stránek můžete přizpůsobit barevnou paletu hlavnímu tématu, nebo obrázku. Pokud se řídíte psychologií barev, mělo by celé prostředí webu mít nezaměnitelnou barevnou paletu, kterou si lidé spojí právě s vaší firmou... značkou.
Tehdy zvolíte základní barvy... např. na tomto webu vidíte, že je základ zelená a zlatá. K takové kombinaci je ale občas třeba vitvořit vizuál, který se základními barvámi bude ladit. Pak je dobré, najít si vhodnou barevnou paletu, obsahující vaše základní barvy a zbytek vizuálů dotvořit touto paletou.
Toto je ukázka z webináře VA Akademie - Jak vytvořit podnikatelský plán. Jsou zachovány základní barvy a prezentace je dotvořena odpovídající barevnou paletou...
K vytažení jednotlivých barev z obrázku můžete použít rozšiřující doplněk do prohlížeče Image Color Picker, vytáhnou základní paletu pomocí Canvy,
nebo využít ještě jednu super duper vychytávku, (bohužel nyní již placenou :( ze které já osobně byla unešená. Jmenuje se Adobe Capture CC a dokáže kromě jiného vytáhnout a určit barevné schéma, které je použito na vámi vybraném obrázku .
Využijete ji jak při vytváření webu, tak pro Facebook i jiné sociální sítě.
Nahrajete obrázek, který chcete na stránkách použít...
já nahrála obrázek s dýněmi...a tadááá... Dostanete čísla včech barev použitých na obrázku. Můžete tak přizpůsobit barvu písma obrázku a budete tak mít dokonale ladící stránku.
Ano. Takhle jednoduché to je.
Získáte vzorky všech barev, které jsou na obrázku použity.
Po tom, co kliknete na uložit, celé barevné schéma uchováte na později. Při pohybu kurzorem po jednotlivých barvách se zobrazují jejich čísla. Ta pak stačí zadat do barevné palety např. ve Webnode mezi vlastní barvy a můžete mít celé stránky v barvách titulního obrázku.
Tento nástroj využijete nejen při tvorbě webových stránek, nejrůznější infografiky, ale i třeba
obrázků na Facebook (Jak si vymazlit Facebookovou stránku) a příspěvků na ostatní sociální
sítě. Také třeba v nástroji Canva nebo PhotoScape.
Pokud se necítíte zrovna na Adobe CC, můžete použít jednoduchý plugin do prohlížeče. Já třeba používám ColorZilla.
Po instalaci se vám na liště prohlížeče objeví ikona malého kapátka. Když na ní kliknete, stačí pak ukázat na kterékoli místo na stránce a zjistíte tak, jakou má barvu. Tuto funkci pak využijete stejně, jako u Adobe CC.
STÁHNĚTE SI ZDARMA SVŮJ UŽITEČNÝ TAHÁ K, ať při tvorbě webu na něco důležitého nezapomenete :)
Markéta Bouhaniková je první dámou VA Akademie, členkou Mezinárodní Asociace Virtuálních Asistentů a autorkou Učebnice pro Virtuální Asistenty.
Marketér tělem i duší. Přednáší o sociálních médiích, je lektor a odborný poradce pro virtuální asistenty.