Buďte nejlepší a účtujte si tolik, za kolik stojíte

25.11.2015 07:49

Virtuální asistent a Podnikání - pravidla úspěchu

 

 

 

Když jsem pracovala v zahraničí, naučila jsem se pár základních pravidel úspěchu, kterými se řídím dodnes. Jedním z nich je:

 

„ Vždy chtěj získat první místo.“

 

Život i podnikání jsou v tomto ohledu stejné jako sport. Když budeš bojovat o první místo, možná skončíš  druhý, nebo třetí, ...ale rozhodně v první desítce.

Pokud do toho půjdeš s tím, že první desítka je fajn, skončíš na seznamu v místech, kam se při čtení nikdo ani nedostane.

 

Já závodění nikdy nemusela.

Přišlo mi jako způsob, dokazovat něco sám sobě, nebo světu. Pokud ale jdete po prvním místě ze správných důvodů, pak je to opravdová výhra.

 

Pro povolání virtuálních asistentů to platí dvojnásob.

 

Chtějte patřit mezi nejlepší. Vyberte si specializaci a znejte každý detail.

Každý podnikatel chce pro svou firmu to nelepší. Chce i nejlepšího Virtuálního Asistenta.

 

Když pojedete za památkami do Řecka, jakou si vyberete cestovku?

 

a) Tu, která má v katalogu zájezdy do celého světa a lifruje tam lidi jak na běžícím pásu, nebo

b) specialistu na cesty za památkami, kde průvodci vědí o památkách vše od A do Z

 

 

...A jsme zpátky u peněz.

 

Lidé rádi zaplatí experta. To je důvod, proč jsou např. právníci tak drazí.

I když budete v nemocnici, tak budete stát o nejlepší lékaře... no ne?

 

A na konec...

 

Vaši zákazníci, ať chcete, nebo ne, jsou součástí vaší značky. Zdroj vašich referencí.

 

Jakou značkou chcete být?

 

Podle toho, jaké služby budete poskytovat a na jaké úrovni, podle toho budete přitahovat další zákazníky.

 

Rozmyslete si, jakou cestou se chcete dát. Kde chcete být za 3 roky?

 

Je to stejné, jako hodinky z tržnice a Rolexky.

 

Někde u vietnamců v tržnici je to o ceně.

Koupíte tam levněji, než kdekoli jinde. Pokud vám jde o cenu, běžte tam.

Můžete namítnout, že i tam koupíte Rolexky :) Kdo je ale na kvalitu zvyklý, fejk vždycky pozná na první pohled.

 

Na druhou stranu Rollex je o stylu a kvalitě.

Vědí, že prodávají kvalitu. A proto jsou jejich ceny jaké jsou.

A protože si účtují tolik, stačí jim mnohem méně zákazníků. Což znamená, méně práce a času.

 

A tak se ptám...

Chcete být stánkař, nebo Rolex?

 

Já mám raději méně dobře platících zákazníků, kteří vědí, co chtějí, než milion za pár drobných.

 

Ať si říká kdo chce, co chce. Ať jsou úmysly sebeušlechtilejší, podnikání je nakonec vždycky o penězích.

 

Proto buďte nejlepší a účtujte si tolik, za kolik stojíte!

 

 

 

Související články:

Jak stanovit ceny svých služeb a jak to udělat, abyste je mohli vysoko nad běžný průměr

Myslí si váš budoucí klient, že je vaše služba MOC drahá? TOHLE UDĚLEJTE...



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zajímal by tenhle článek i tvé přátele? Neváhej ho sdílet, třeba na Facebooku :D

                                                                                                                                              

 
 
 
 
 
 

 

Markéta Bouhaniková virtuální asistentka

Markéta Bouhaniková je první dámou VA Akademie, členkou Mezinárodní Asociace Virtuálních Asistentů a autorkou Učebnice pro Virtuální Asistenty.

Marketér tělem i duší. Přednáší o sociálních médiích, je lektor a odborný poradce pro virtuální asistenty.

 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 

7 nejlépe placených úkolů pro Virtuální Asistenty 

Virtuální asistent na volné noze

Abyste mohli začít pracovat na volné noze...

 
Nejčastější fatální chyby začínajících Virtuálních Asistentů

Nikdo učený z nebe nespadl...