Šablona ideálního zákazníka

Definice:

Ideální zákazník se říká tomu, pro koho je vaše zboží, nebo služba určena.

Tu si načrtneme, abychom mohli při vývoji i prodeji produktu/služby nejpřesněji vystihnout, co naši budoucí klienti / zákazníci potřebují a jak jim to nejlépe nabídnout.

Protože Vy i já chceme mít jistotu, že se budou prodávat :) Nestřílíme naslepo.

A také proto, abychom nemuseli nikoho přesvědčovat, aby ji koupil. Protože když začnete správně, stačí říct, podívej... tohle mám a tohle to umí.

Když máte produkt navržený podle zákazníkových potřeb od samého začátku, zjsití, že ho potřebuje sám. Dřív nebo později určitě.

Šablona ideálního zákazníka se skládá z informací, které získáme a reálných dat.

To že si myslíte, že víte co lidé chtějí, neznamená, že to tak je. Nikdy nepodceňujte to, jak moc se můžete mýlit.

Začátek tohoto seriálu najdete ZDE

Proto Vám  pomůže naplánovat vhodné služby, nejvhodnější nástroje i zvolit správné postupy, abyste si mohli být jisti, že se vaše produkty budou prodávat.

 

 

PROČ JE taková šablona ( někdy také karta ) ideálního zákazníka DŮLEŽITÁ

 

 

Pomůže vám poznat:

 

  • podle jakých kritérií se vaši klienti rozhodují, jestli využijí vaše služby a proč

  • co vedlo vaše stávající klienty k tomu, že se rozhodli právě pro vás

  • nebo, proč nezvolili vaše služby jako nejlepší možnost

  • jaké přínosy od vás klienti očekávají

  • jaké důvěryhodné zdroje využívají při svém rozhodování

  • a mnoho dalšího

 

Pomůže vám jasně, přesvědčivě a výstižně formulovat, na čem klientům opravdu záleží a jak podle toho jednat.

 

Díky této šabloně si dokážete:

 

  • vytvořit  obraz svého ideálního zákazníka
  • klást ty správné otázky, které vám ho pomohou nejvýstižněji zachytit
  • rozdělit zákazníky na různé cílové skupiny
  • provést  vlastní podnikatelský průzkum, kladením těch správných otázek

 

Díky vytvořenému obrazu budete schopni

  • stavět své podnikání od samého začátku podle potřeb klientů
  • přizpůsobovat své služby i produkty jejich přáním
  • komunikovat s klienty přesvědčivým způsobem
  • oslovit a zaujmout je obsahem  na sociálních sítích
  • postavit své webové stránky tak, aby zaujaly potenciální klienty, které potřebujete
  • psát relevantní články pro ty pravé čtenáře
  • vést úspěšnější propagační kampaně
  • vytvářet efektivní marketingové průzkumy
 



 

 
 
 
 
ZDARMA KE STAŽENÍ:
 

MARKETINGOVÝ SLOVNÍČEK

 
Slovníček pro virtuální asistenty
Stačí zadat e-mail, kam ho máme poslat.
Můžete si ho, pokud chcete, také zakoupit za 20,-. V tom případě nás kontaktujte emailem.