Virtuální asistent - Nejčastější dotazy

 

 

 

 

Když se chci stát virtuálním asistentem, nebo asistentkou, nebudu muset nabízet výrobky, nebo někam volat?

 

 

Nebudete :) Pokud se sami nerozhodnete, že chcete jako jednu ze svých služeb telemarketing, pak ne. Výběr služeb, které chcete nabízet, je jen na vás.

 

 

 

 

 

Co když to nevyjde?

 

Jistě, tahle možnost je u podnikání vždycky. Proto se účastníte tréninku VA Akademie, abyste tuto pravděpodobnost minimalizovali.

Když víte JAK pravidelně získávat klienty, když plánujete na základě reálných čísel a nepraktikujete jen ,, čekám a doufám" strategii, máte dobrý základ. 

Představte si, že byste neznali pravidla provozu a vyjeli na dálnici. Nebo na rušnou křižovatku. Jaká je šance, že se vám stane nehoda?

ALE... když už vám někdo ukázal, jak řídit a už jste se párkrát projeli po silnicích, už neřešíte, kdy zmáčknout spojku. Jenom si vychutnáváte tu jízdu. Ten vítr ve vlasech.

Tak takový je to rozdíl s VA Akademií

 

 

 

Co když nenajdu ty správné klienty?

 

Certifikovaní virtuální asistenti na to mají otestovaný POSTUP.  Vědí, jak to udělat, aby za nimi klienti sami přicházeli.

 

Čekat a nevědět, kdy a jestli získáte klienta, není ani trochu zábavné.

 

Zatímco ...když se naučíte strategii VA Akademie...tahle ,,pravidla silničního provozu", můžete mít pravidelný příjem, pracovat s klienty, jaké si sami vyberete a přestat žadonit o projekty zdarma, abyste získali na svůj web alespoň nějaké doporučení.

 

 

 

 

Co když nejsem technický typ?

 

Nemusíte mít technické nadání. Stačí vědět jak. K tomu máte podrobné obrázkové a videonávody krok za krokem.

 

 

 

 

Co když chci nabízet jen administrativu? Bude mi kurz k něčemu?

 

Ano. Nejprve si ujasněte, proč se chcete administrativě věnovat. Je to proto, že když se probíráte dokumenty, kontrolujete faktury a třídíte emaily, cítíte štěstí, radost a naplnění? Nebo proto, že se vám to zdá jako nejsnazší řešení?

Věřte toitiž, že je snazší přežít měsíc tréninku, nežli trávit příštích pár let prací, která vás nebaví.

Obstát mezi stovkami těch, kteří si zvolili to zdánlivě nejsnazší a chtějí nabízet to samé je velmi, veli těžké

a ještě težší, změnit po čase nabídku služeb. Protože každá skladba služeb vyhovuje zcela jiným zákazníkům a vy pak začínáte znovu od nuly.

 

Chcete občasný přivýdělek, nebo podnikání, které vám vydělá peníze?

 

A pokud vás administrativa naplňuje a chcete na ní své podnikání založit, máte spolehlivý způsob, jak k sobě přivést klienty? Jak být lepší než konkurence? Jak si zajistit dostatek zakázek? Pokud ne, pak se vám trénink bude jistě hodit.

 

 

 

 

Chci se vrhnout do podnikání s kamarádkou. Já se mu chci věnovat naplno. Ona má rodinu a chce práci věnovat max. 4 hodiny denně. Nejsem si jistá, jestli to mám udělat?

 

 

Pokud máte každá jinou pracovní morálku, jiné ambice, není to dobrý nápad. Vlastně... vůbec to podle mého názoru není dobrý nápad. Nebude to totiž vaše podnikání. Vaše značka. Ale partnerství. Partnerská firma. Do partnerství se vstupuje pouze, pokud je to moudré obchodní rozhodnutí. Takže... chcete partnerství s kamarádkou proto, že je to moudré obchodní rozhodnutí, nebo proto, že máte strach, že to sama nezvládnete? Že sama nejste dost dobrá?

Nejlepší partnerství řeší nejhorší scénáře předem. Protože... to známe jistě všichni. Na začátku každého vztahu jeden bez druhého nedáte ani ránu. A neumíte si představit, že byste spolu mohli někdy nesouhlasit.

 

Ale jednou možná přijde chvíle, kdy z takového partnerství budete chtít odejít. A nejlepší způsob, jak se vyrovnat s konflikty je, řešit je dřív, než nastanou.

 

Proto byste měli mít takové partnerství právně podložené.

Např. jak si rozdělíte závazky?

Kdo bude vlastníkem seznamu zákazníků?

Kdo vlastníkem maillistu s potenciálními zákazníky?

Kdo bude majitelem duševního vlastnictví?

Procesů a systémů, které jste vybudovali?

 

Pokud vstupujete do frančízy, nebo chcete pracovat pod hlavičkou agentury...

Kdo přivádí klienty? Klienti budou vaši, nebo agentury?

Když nebudete moct pracovat, nebo si vezmete měsíc volna... musíte odpracovat jistý počet hodin? Budete muset stejně zaplatit svá procenta?

Pokud z agentury odejdete, budete si moci ponechat osvědčení i dál?

Odvedete si své klienty s sebou, nebo budete po letech začínat znovu od nuly?

Kolik peněz budete agentuře odvádět? Jste ochotni platit po zbytek života?

Spočítali jste si, kolik agentuře zaplatíte za příštích 10 let?

To jsou všechno věci, ve kterých musíte mít jasno dřív, než do partnerství vstoupíte.

 

 

 

 

 

 

Co když si s nějakým projektem od klienta nebudu vědět rady?

 

Proto máte  podporu na celý jeden rok. Abyste se měli na koho obrátit pro pomoc :)

 

 

 

 

 

Co když špatně pochopím zadanou práci?

 

Když vás někdo požádá, abyste mu navoskovali lyže a vy umíte dobře lyžovat, pak to uděláte správně. Víte totiž, jaký vosk je třeba na mokrý sníh. Že máte přihlédnout k tomu, jaká je venku teplota, nebo jestli se bude jezdit na technickém povrchu.

Šance, že špatně pochopíte zadání je nulová.

 

Pokud ale znáte sníh jen z televize a na lyže jste v životě nesáhli ...  jak můžete odvést dobrou práci?

 

Vědět proč zadané věci děláte, je základ výsledku, ze kterého budou vaši klienti nadšení.

 

 

 

 

 

 

Co když ještě nevím jistě, na co se zaměřit?

 

 

To je naprosto v pořádku. Většinu věcí se teprve naučíte. Velice často se stává, že žáci přicházejí s představou o službách, které chtějí poskytovat a než kurz skončí, zjistí, že je opravdu nadchlo něco, co se během tréninku naučili. A rozhodnou se pro úplně jiný druh služeb.

 

 

 

 

 

 

Pracovala jsem jako prodavačka. S tímto druhem práce nemám zkušenosti. Bude mi kurz stačit?

 

 

Ano. Probíranou látku si sami vyzkoušíte. Není čeho se bát. (Zkušenost z prodeje je výhoda)

Nemusíte mít zkušenosti ani s prací on-line, ani s podnikáním. To vše je součástí tréninku Master Class.

 

 

 

 

Nikdy jsem nepodnikala. Jak se dozvím, co k tomu budu potřebovat? Co úřady?

 

 

Součástí tréninků je i podnikatelské minimum, speciálně pro virtuální asistenty. Dozvíte se, co je třeba zařídit, co budete potřebovat i kam se obrátit.

 

 

 

 

 

Bude mi kurz virtuální asistentky k něčemu i když nabízím odborné služby, jako jsou webovky?

 

 

Pokud nevíte, jak získat dostatek klientů, pak ano. Pokud vás zajímají nástroje, které vám usnadní práci... pak jistě ano. Pokud umíte zacházet s redakčním systémem, ale nevíte, jak udělat web, který zákazníky získá, pak ano.

 

 

 

 

Co když mám málo času?

 

 

Lekce dostáváte sice každý všední den, ale postupovat můžete vlastním tempem. Dokonce to doporučuji vzhledem k množství informací, které dostáváte. Lépe se vám budou vstřebávat.

Ze stejného důvodu máte na splnění všech úkolů i testu celý rok. Můžete tak na své firmě pracovat průběžně. A také se na mne průběžně obracet.

Pravdou je, že...

KDO OPRAVDU CHCE, NAJDE ZPŮSOB, JAK SI ČAS UDĚLAT.

 

 

 

 

 

Co když si při tréninku s něčím nebudu vědět rady?

 

 

Každý den se na mne můžete obracet s dotazy k lekcím. Věnuji se každému zvlášť. Hodně toho probíráme také na chatu pro účastníky kurzů.

 

 

 

 

 

 

 

Co je pro tuhle práci nejdůležitější předpoklad?

 

 

Každý, kdo má odvahu a dostatečné odhodlání na sobě pracovat, to dokáže.

Já sama jsem toho důkazem. Nejsem nijak výjimečná.

Také ale moc dobře vím, co to obnáší, kolik je toho třeba umět a jak dlouho to trvá.

 

 

  • Věřím, že přístup je nejdůležitější.
  • Věřím a to nejen v podnikání, ale i v běžném životě, že to, co do svých plánů vkládáte ( ať už je to snaha, energie, čas) je přímo úměrné tomu, co za tyto investice dostanete.
  • A věřím, že příprava a předcházení problémům je 95% úspěchu.

 

Také věřím, že je důležitá správná motivace. Jaká je ta vaše?

Tohle jsou slova jedné z vás. Cituji je, protože bych to sama lépe vyjádřit neuměla.

„Nechci být otrokem, kterému je nařízená pracovní doba, nařízená dovolená, nařízená přestávka, nařízený oběd, nařízené oblečení ... Narodila jsem jako svobodný člověk a ráda bych svobodným člověkem, který si rozhoduje o svém životě, zůstala.

 

 

Jaké jsou počáteční náklady pro takovou práci?

 

Virtuální asistent není jako otevřít si cukrárnu, nebo obchod. Nepotřebujete nákladné vybavení, prostory, materiál ani řešit zaměstnance. Potřebujete jen postupy, které fungují v konkurenčním prostředí.

Kromě nákladů na trénink....Pokud máte vlastní vybavení, jako je počítač a internet, veškeré další náklady jsou 1000,- kč na výpis z živnostenského rejstříku.

Pokud se rozhodnete využívat některou z placených funkcí, u nástrojů se kterými pracujete, ( seznamuji vás s nástroji, kde placená verze není nutná) ceny se pohybují kol 200,-/měs.

Pokud si web zvládnete udělat sami, pak doména jako je .cz, .eu, nebo .com stojí kolem 150/rok.

 

 

 

 

 

 

Co když nežiji v ČR? Můžu i tak projít tréninkem a poskytovat své služby?

 

 

ANO. Učit se i pracovat můžete z jakékoli destinace. Je jedno, jestli z domova chalupy, nebo z konce světa. Takže,... jestli jste se právě rozhodli, že se ze své dovolené na Novém Zélandu už nevrátíte, měli jste se do tréniku přihlásit už včera :)

 

 

 

Aktuální mapa fanoušků a studentů VA Akademie

virtuální asistentky a asistenti s fanoušky VA Akademie

 
 
 
 

Co když nevím, kde vezmu klienty?

 
My ve VA AKademii víme, že znát nástroje a postupy, je jen 50% úspěchu. Druhá polovina je dostatek těch správných klientů. Proto se učíte, jak využít všechny internetové cesty od Facebooku až po email a sestavit z nich fungující celek, který za vámi klienty přivede sám, aniž byste byli odkázáni na inzeráty, nabídky a poptávky. Protože nikdy nikomu nebude záležet na tom, abyste byli skvěle placení, víc, než vám.