Jak si sám vytvořit dokonalé webové stránky - návod zdarma

07.11.2015 19:31

Rozhodli jste se opravdu začít. Vrhnout se do podnikání naplno. Vydělat si víc, než stihnete utratit.

Ale...abyste mohli vydělávat, musíte mít komu prodávat.

A aby se k vám mohli začít hrnout zákazníci, potřebujete webové stránky.

 
 
Cílem tohoto článku je...
 

Abyste si uměli sami udělat web, kterým své zákazníky získáte, ne odradíte.

Abyste si uměli udělat web, který vám pomůže vylepšovat to, co už děláte.

A nebo, abyste poznali, že máte někomu zaplatit za webové stránky, která vám nepřinesou výsledky, které od nich čekáte.

 

Nástroje, se kterými se seznámíte:

Online logo maker pro tvorbu vlastního loga

Webnode pro tvorbu webu

Google Analytics - pro sbírání a vyhodnocování dat

Simpleshop pro snadný prodej a fakturaci služeb

Mailchimp pro emailovou komunikaci

AddThis pro ikony soc sítí

Hello Bar pro tvorbu vyskakovacích oken a jejich monitoring

Facebookový pixel

 

Smartsupp pro monitororvání návštěvníků webu, abyste mohli najít prvky, které je např. matou, nebo jak uspořádat web, ayb se snáze orientovali

 
 
 
 
Představte si, že vaše webová stránka je jako stolní počítač. To, co vidíte, je jen case. Krabice. Obal. Někomu se líbí, někomu míň.
Většina toho, co rozhoduje o tom, jestli a jak bude fungovat, je ale uvnitř. Běžnému oku skryto.
 
 

 

 

Jak vytvořit webovou stránku

 

 

Jak si udělat webové stránky

 

Zakládám si na tom, aby moji studenti mohli nastartovat podnikání s minimálními náklady. Proto je vlastní tvorba webu jasná volba.

 

Ale...

...chceme webové stránky, které budou nejen hezky vypadat ( o tom je dnešní článek)

ale HLAVNĚ... přimějí návštěvníka webu KOUPIT TO, CO NABÍZÍTE. A nejlíp dvakrát.

Protože ať se vám to líbí, nebo ne, existuje plno ohyzdných stránek ( pardón... tímto se mlouvám Craigslistu :) které fungují dokonale...

jak si udělat web sám

 

a plno designově bezchybných, které neprodají ani ťuk.

 

 

 

I Vy můžete mít stránky, které prodávají :)

Většina běžných smrtelníků nemá s tvorbou webu žádné zkušenosti a tak se snažím vše vysvětlit opravdu podrobně ( a doufám, že lidsky :) a začnu nezákladnějšími věcmi...

 
 
Co v tomto článku najdete:
 
Příklady ukazuji na Webnode, protože ho používám, ale všechno můžete aplikovat na jokoukoli jinou platformu, kde budete web vytvářet.
Může to být MioWeb nebo Wordpress. ( Skvělý návod najdete tady...lepší bych těžko zvládla :)
 
 
 

 

 
 

 

 

 

První věc, kterou si musíte rozmyslet je doména

 
 
 

To je ta část, kterou vídáte ve webové adrese www.DOMÉNA.cz nebo .com .eu a pod.

To, jestli je volná zrovna ta, která se vám líbí, zjistíte tak, že ji napíšete do ověřovacího řádku např. na této stránce forpsi. Můžete si ověřit jak koncovku .cz tak i jiné, jako je .com a pod.

Vymyslete si takovou, která se bude lidem dobře pamatovat a aby se i vyhledávačům dobře hledala.

 

Takovouhle si bude určitě pamatovat každý hambář :O

www.elektrooralek.cz

 

Mě zaujalo auto zaparkované ve Vyškově na první pohled. I na druhý :D

A to jsem holka z církevní školy :)

 

Webové stránky, které se snadno zapamatují

 

Doména jde zaregistrovat sama o sobě, ale pokud budete spolu s tímto návodem vytvářet stránky v systému Webnode, je lepší ji registrovat rovnou tam.

Jinak ji totiž zaplatíte při registraci u poskytovatele a pak ještě jednou u Webnode ( tam sice mazaně píší, že převod domény k nim je zdarma, ale musíte si u nich předplatit  další rok dopředu. Takže ve výsledku byste předplatili 2 roky.) Jelikož na začátku je dobrá každá ušetřená kačka...

 

Chci mít např. webovou stránku Super asistentka. Tedy webovou adresu www.superasistentka.cz

 

Jestli chcete web úplně zdarma, nebudete moci vlastní doménu použít. Stránka by pak měla adresu Superasistentka.webnode.cz.
 

Chcete-li vlastní doménu, musíte využít  prémiové služby, alespoň balíček Mini za 125,- měsíc.  Pokud ale své podnikání berete vážně, doporučuji balíček Standard za 249,- na měsíc. ( To proto, že nástroj Google Analytics se vám bude zatraceně hodit od samého začátku, ale v balíčku Mini ho nelze použít. Nevadí, že s ním zatím neumíte zacházet. Důležité je, aby začal co nejdřív sbírat údaje)

(S poplatky to funguje i u ostatních nástrojů pro tvorbu webů, jako je  MioWeb, Weebly, Wix a pod. Pokud si neúčtují poplatek za doménu, chtějí ho za něco jiného, takže ve výsledku je celkem jedno, kde si stránku vytvoříte. Finančně to nevjde lépe. I WordPress něco stojí)

 

Pokud ale mohu radit, to minimum investujte, protože jinak bez domény nepůsobíte profesionálně.

S doménou také získáte zároveň i emailovou schránku ( nebo několik, podle toho, který balíček webnode máte)

Můžete tak mít několik emailových adres, jako třeba info@superasistentka.cz, vašejméno@superasistentka.cz, nebo podpora@superasistentka,cz atd.

 

 

,,Webovky zdarma nejsou nikdy zadarmo"

 

Proč já doporučuji zrovna Webnode?

  • Za prvé proto, že ho sama používám. A tak jsem schopna vám v mnohém poradit.
  • Za druhé proto, že lze do stránek přidat plno dalších užitečných nástrojů, jak za chvilku uvidíte
  • a za třetí, pro úplného laika je tu nejen snadné stránky vytvořit, ale co je velmi důležité, bez nutnosti cokoli složitě upravovat, můžete rovnou zjistit, jestli a kolik lidí na vaše stránky chodí. Také jak často. Která stránka vašeho webu je nejvíc zajímá a hlavně, odkud tito návštěvníci přicházejí.

Zjistíte tak, jestli přicházejí z vašeho facebůčku, nebo jestli vás hledají přes Google, nebo jestli se o vás třeba někdo zmínil na svém blogu.

Je to důležité proto, že tak poznáte, jestli např. váš facebook plní svůj účel tj. přivádí zákazníky na web, jestli máte dobře udělanou optimalizaci pro vyhledávače, nebo jestli třeba neplatíte inzerci v nějakém katalogu úplně zbytečně.

Také snadno zjistíte, ze které stránky váš web nejčastěji opouštějí. ( Což může být ze dvou důvodů. Buď je pro ně naprosto nezajímavá a pak potřebuje předělat a nebo našli, co hledali. Třeba kontaktní informace.)

Mimochodem návštěvnosti stránek se říká traffic. ( čti trafik )

A Webnode a Google Analytics vám všechny tyhle informace poskytne znázorněné tak, že je pochopí i naprostý laik.

 

 

Jak vytvořit webové stránky s Webnode návod krok za krokem

 
 

Přejít na stránku webnode můžete   z d e .  Otevře se vám v novém okně, takže můžeme postupovat spolu krok za krokem.

Vyplníte název webu, e-mail, který zrovna používáte (na stránkách vidět nebude, je jen pro kontakt s podporou na webnode) a heslo.

 

Jak si vytvořit parádní web úplně sám I.

 

Klikněte na Vytvořit nový projekt a zadejte jméno vašeho webu.

Klikněte na Firemní stránky a vyberte si z nabízených šablon. Třeba něco takového...
Z nově nabízených šablon takovou, která se vám líbí.

 

Jak si vytvořit parádní web úplně sám Virtuální asistentka

 

Naše stránky jsou vytvářené ještě ze starších šablon (obr. dole).

Někdo z vás možná stránky už má a jen je bude chtít vylepšit . U starších stránek jsou stále staré šablony k dispozici.

 

Jak si vytvořit parádní web úplně sám I. prpo virtuální asistentku

 

Doporučuji použít nějaký vlastní obrázek, ale když je bída, můžete zkusit i některou z fotobank.
Např.
www.imcreator.com/free

Jinak v tomto článku zjistíte, jak zacházet s obrázky na webu a také tu najdete další zdroje, jako jsou videa ikony,  a hudba zdarma i pro komerční užití :D

 

Pokud ještě nemáte vlastní logo, můžete si ho s trochou fantazie vytvořit v některém online nástroji. 

Logomaker

Online Logo Maker

 

Pokud potřebujete extra tlačítka, můžete si je vytvořit na Da Button Factory. Můžete zvolit vlastní barvu, velikost i podobu textu. Na web pak tlačítko vložíte jako obyčejný obrázek, do kterého přidáte odkaz podle toho, kam má tlačítko věst.

 

 

Na starších stránkách můžete měnit styly i barvu a velikost písma.  Bohužel nové šablony jsou sice jednodušší a moderní, ale nenabízejí pro běžného uživatele tolik možností. Např. Barevná palet v Logomakra nejde tolik přizpůsobit.


 

Až budete psát texty, buďte struční a jasní

 

Lidé nemají čas číst dlouhé proslovy.

Do nadpisů a textů přidejte klíčová slova (uv našem případě asistentky- virtuální asistent, administrativní výpomoc, sekretářka na dálku, dočasná sekretářka apod.)
Klíčová slova jsou taková, která při hledání např. v googlu zadáváte do vyhledávacího řádku, když něco hledáte.
Můžete napsat i celá slovní spojení .

Důležité je, uvést klíčová slova v nadpisech, i adrese url.

 

Jak si vytvořit parádní web úplně sám I. adresa url

 

Aby se vám klíčová slova lépe hledala, představte si,  co by asi zákazník zadal v souvislosti se službami které nabízíte. Nebo s problémy které ON potřebuje řešit, s jeho přáními a potřebami, ale i v souvislosti s oborem podnikání, nebo výhodami, které nabízíte.

Podobné výrazy vám pomůže najít třeba nástroj pro vyhledávání klíčových slov od Seznamu. Přihlaste se do služby Sklik a v záložce Nástroje otevřete návrh klíčových slov. Zadejte výrazy, které si myslíte, že idé zadávají do vyhledavače, když hledají vaše zboží, nebo služby.  Nástroj vám najde další návrhy.

 

Klíčová slova

U nových šablon nevolíte velikost písma podle rozměru, ale podle toho, k čemu je text využíván.
Hlavní nadpis, podnadpis, běžný text a citace.

Vyhledávače totiž hledají podobně jako lidé, když čtou v novinách. Nebo třeba na internetu.

 

Já například mám jako domovskou stránku Seznam.

Když se na něj podívám, první co přejedu očima jsou nadpisy. Když mě nějaký z nich zaujme, přečtu si menší text pod ním a podle toho se rozhodnu, jestli na něj kliknu a čtu dál a nebo ne. Vyhledavače to dělají stejně.

Pokud klíčová slova nenajdou, nebo jich nenajdou dostatek, nepoznají, o čem vaše stránky jsou. Říká se tomu optimalizace, nebo zkráceně SEO. O tom si podrobněji povíme jindy.

 

 

Navigace na vašich stránkách

 

Rozmyslete si rozložení stránek. Jaké záložky použijete. Pokaždé přemýšlejte, jako návštěvník vašeho webu, který vás nezná.                          

Ta hlavní stránka, na které lidé přistanou by měla být takový rozcestník.  Aby věděli, kde se ocitli, co umíte, proč právě vy a co z toho, co nabízíte, budou mít.

Stránky by měly zaujmout naprostého neználka, ale i lidi, kteří už např. o virtuálních asistentech slyšeli. Proto by měly být přehledné, aby se potenciální zákazník dostal od seznámení s vámi, až k nabídce vašich služeb.

 

Poslední rada, kterou Vám ještě dnes dám, protože to je jedna z nejčastějších chyb, které vídám na internetu, je: Pamatujte, že lidé na stránky přicházejí kvůli SOBĚ, ne kvůli vám!

Proto 80% textu by mělo být o tom, jak jim můžete pomoci. Jen 20% o Vás. Často vídám stránky, kde hlavní strana je O nás. Vy ale lidi nezajímáte zdaleka tolik, jako to, CO jim můžete nabídnout.

 

Abyste věděli, co a jak - APLIKACE pro váš web

 

Abyste věděli, že vaše stránky fungují tak, jak mají, můžete do svých stránek přidat řadu externích nástrojů. První který vám doporučím je Smartlook. (dříve Smartsupp) Je určen k chatovaní s návštěvníky stránek, ale také umí zaznamenávat chování lidí, kteří na web přijdou. Můžete tak sledovat, co čtou, kam klikají, v jakém pořadí stránky procházejí, jestli je nějaké prvky vašeho webu nematou ( třeba klikají na obrázek ve kterém není odkaz), nebo jestli nemáte na stránce nějaké slepé odkazy, které vedou na stránku, která neexistuje. Zkrátka, odhalíte tak, co je s vaším webem špatně a co případně vylepšit.

 

S martsupp 
je živý chat na vaši stránku, který umožňuje chatovat se zákazníky také z vašeho mobilu, nebo mohou návštěvníci zaslat zprávu i v případě, že jste offline.

Pokud chcete namítnout, jestli není lepší chat z Messengeru, tak z vlastní zkušenosti vím, že v chatu na stránce pokládá otázky jen minimum lidí. Přínos, který máte z nahrávek na webu a monitorování návštěvníkova chování je v této chvíli mnohem vyšší. Navíc, máte li stránku udělanou správně, kontakt získate tak, jako tak. 

Díky Smartsuppu můžete sledovat návštěvníky vašeho webu v reálném čase.
Vidíte, po kolikáté vaši stránku navštívili, co je zajímalo, které stránky navštívili i odkud návštěvníci jsou.

Na videozáznamu se dokonce můžete zpětně podívat na chování lidí na vašich stránkách. To je neuvěřitelná vychytávka, protože se díky ní dozvíte, nejen co je na webu špatně, ale třeba i to, že se někdo chová zvláštně.  Třeba že vykrádá obsah webových stránek. Stačí si ho pak podle IP adresy najít , shromáždit dostatek důkazů a přes právníky si ho dokonale vychutnat.

Můžu vřele doporučit. Je to český nástroj, který v mnohém předčí ty zahraniční.

Jak přidat Smartsupp ( Smartlook) na svůj web

Přidat
Smartsupp je velmi snadné. Založíte si účet pomocí e-mailu a hesla.
Otevře se vám uvítací vyskakovací okno. Kliknutím na tlačítko pokračovat se vám zobrazí nápověda. Zkopírujete HTML kód a vložíte na váš web.


 

 

Google Analytics

 

Dalším nepostradatelným nástrojem je Google Analytics. Jde přidat do stránek jen u vyšší placené verze, ale budete ho 100% potřebovat. Měří, kolik lidí na vaše stránky chodí, odkud přesně, jak dlouho se zdrží, co je nejvíc zajímá, jaká slova zadávají do vyhledávačů atd.

 


Webnode má pro začátečníky poměrně pěkně zpracované statistiky samo o sobě.
I když jste začátečníci, doporučuji vám vložit na stránky také kód Google Analitics, pro pokročilejší měření.  Aby sbíral údaje už od samého začátku.

 

Vím, že takhle vypadají složitě, ale až se budete lépe orientovat, budou se vám za tu dobu nasbíraná data zatraceně hodit.

Nejdříve tedy k metrikám Webnode.

U novějších stránek jsou k dispozici přehledná grafická zpracování návštěvnosti.




Máte k dispozici údaje od samého začátku.
  1. Unikátní návštěvy tzn. nově příchozí návštěvníci vašeho webu.
  2. Zobrazení stránek jsou nové návštěvy + vracející se návštěvníci.
  3. Stránky, které nejvíce navštěvují.
  4. Odkud přišli. ( vyhledávače, sociální sítě, email, odkazy)









 
 

U staršího typu stránek jsou k dispozici ještě staré statistiky, které nevypadají tak efektně, ale poskytují mnohem více údajů. ( Už není pravda aktualizováno 7.2019) Např. stránky, které návštěvníci nejčastěji opouštějí, kolik času návštěvníci tráví na stránkách, v kolik hodin během dne je nejvyšší návštěvnost atd.
Tyto údaje jsou také velmi důležité, protože z nich můžete vyčíst např. kdy je nejlepší přidávat nové články, nebo která z vašich stránek není zajímavá a je třeba ji upravit.
Země odkud vaši návštěvníci přicházejí - jestli se vám nevyplatí vícejazyčná verze webu atd.
Vypadají trochu jinak.







U nových stránek tyto údaje nejsou k dispozici, proto je třeba Google Analytics. ( Jak ho dát do wordpressu)


 
Jaké údaje vás budou zajímat?
 
  • Kolik lidí vyplnilo registrační formulář
  • Kolik lidí si stáhlo např. brief klienta ( dotazník klienta )
  • Projevení zájmu o vaše služby
  • Kolik lidí zakoupilo vaši službu

Všechny tyto údaje vám Google Analytics poskytne.
Jediný údaj který neposkytne sám o sobě je, návratnost (ROI). Tzn. kolik peněz vynaložených na propagaci vám přivede zákazníka. (Pokud budete využívat reklamu na Googlu,je nutné propojit Google Analitics s AdWords.)
Spočítáte ji tak, že náklady vynaložené na reklamu, vydělíte počtem zákazníků, které vám přivedla.

(čistý zisk - počáteční investice) : počáteční investice = x
vzhledem k tomu, že se ROI uvádí v procentech, je třeba to celé ještě násobit 100

Př.:
Za reklamu jste utratili 1000 Kč
Zákazníci u vás utratili 2000 Kč

(2000 - 1000): 1000=1
1x100= 100%
Návratnost investice je v tomto případě 100%

Kolik zákazníků vyplnilo formulář, nebo provedlo objednávku služeb  zjistíte měřením návštěvnosti stránky s poděkováním za vyplnění ( tzv děkovací stránky), nebo odeslání objednávky. Proto je třeba tyto konkrétní stránky na webu mít.
Např. Mailchimp vám dá při tvorbě formuláře na vybranou, jestli si přejete zobrazit text s poděkováním, nebo vlastní stránku. Vždy zvolte stránku (a nezapomeňte stanovit dílčí cíl v Google Analitics. )



Jak vložit  HTML kód Google Analytics.


Přihlaste se do Google Analytics. Můžete to udělat pomocí vašeho účtu Google.
Na kartě Správce klikněte na údaje o měření a zvolte měřící kód.





Kód zkopírujte a vložte do do svého webu.

Záleží, jaký typ šablony pro svůj web máte.
Pokud máte nejnovější typ stránek, je Google Analytics prémiová funkce. (Myslím, že od placeného balíčku standard)





U starších šablon stačí vložit zkopírovaný kód 








Určitě budete používat také firemní facebookovou stránku. Tak určitě vložte i facebookový pixel. ( To je kód, který měří udaje o návštěvnosti pro facbook a fb reklamu.
Nový facebook pixel stačí vložit do patiček webu.  Čím dřív tyto dva měřící kódy  na své stránky ( myslím tím Google Analytics a facebookový pixel) vložíte, tím lépe.
 
 
 
Landing page A SalesPage
 
 
 
Prodejní stránku můžete vytvořit v Simple Shopu. Ten je naprosto jedinečný. Když vložíte odkaz do tlačítka na svůj web, SimpleShop vám umožní okamžitou platbu přes platební bránu ( Takže si zákazník objednávku nebude dál rozmýšlet), nebo vystaví fakturu k objednanému balíčku služeb a po obdržení platby spáruje s vaší bankou. O nic se nemusíte starat. :D Už vám neuteče žádná objednávka. I účetnictví na konci roku máte skoro hotové !
 
 
Simpleshop jde s Mailchimpem snadno propojit.
 
Jak vložit facebookový pixel

Facebookový pixel vkládáte proto, abyste mohli směrovat reklamu na facebooku na návštěvníky svého webu. Pixel zaznamená každého, kdo váš web navštíví. Vy pak můžete při vytváření reklam mířit přímo na návštěvníky svých stránek a to i konkrétních. Např. všechny, kteří četli určitý článek, nebo prohlíželi určité zboží.


Na firemní facebookové stránce otevřete správce reklam.

 

V nabídce nástroje zvolíte Pixely




Kliknete na nabídku Akce a zobrazit pixel




Objeví se vyskakovací okno s kódem pixelu.  Celý kód zkopírujete kombinací kláves Ctl+C


A vložíte do vaší webové stránky. V záložce nastavení kliknete na nastavení webu a vložíte HTML kód.  Vkládáte kombinací kláves Ctrl+V




Takto vložený pixel sbírá informace o návštěvách vašeho webu a přesně vám ukáže, které konkrétní stránky na vašem webu lidé navštívili, kolik jich bylo, ale třeba i z jakého zařízení.



 
 
 
 
 
Další vychytané nástroje pro váš web
 
 
 
Při budování povědomí o vaší firmě, je důležité dát o sobě vědět na sociálních sítích.  Ikony pro sdílení dávají návštěvníkům vašich stránek možnost podělit se s přáteli o cokoliv zajímavého, co na vašem webu našli, nebo jen to, že se jim líbí, co děláte.
Není lepší reklama, nežli doporučení od přátel. A sdílení, nebo lajk vaší stránky takovým malým doporučením je. Proto pro vás bude důležité, šikovné ikony pro sdílení na sociálních sítích na stránce mít.
 
 
 
 

slouží pro přidání tlačítek pro sdílení na různých sociálních sítích. Nejde však o pouhé lajky, sdílení a sledování, ale umožňuje také a/b testování i různé druhy umístění.

Jak přidat AddThis na svůj web

Přihlásíte se třeba pomocí facebooku.

Otevře se vám nepřeberné množství možností, jak mají vaše ikony vypadat a kde mají být.





Také výběr sociálních sítí, pro které chcete sdílení umožnit.



Aktivujte je.

V záložce Get the Code zkopírujete HTML kód a vložíte na svůj web.







Hello Bar
 
Víte, proč na vás na každé druhé stránce vybafnou vyskakovací okna? Ano, ta která nikdo z nás nemá rád a zdají se nám otravná?
Protože fungují.
Můžete je využít k řadě věcí. Upozornit na speciální nabídku, vyzvat, aby se lidé stali fanoušky vašich sociálních sítí, nalákat je slevovým kuponem.

I když vyskakovací okna pro svůj web můžete vytvářet i v Mail Chimpu, vřele doporučím využít nástroj Hello Bar. Umožňuje vytvářet vyskakovací okna pro nejrůznější účely, jako je sběr kontaktů, speciální nabídky, lajky, směrování návštěvníků na vaše stránky na sociálních sítích, nebo je odvést na vámi vybranou stránku vašeho webu.
Umožňuje tzv. A/B testování, kdy můžete porovnávat které z vámi vytvořených oken fungují nejlépe, poskytne vám zase záznamy o úspěšnosti jednotlivých oken atd.

Jak přidat Hello Bar na svůj web

Vytvoříte si
Hello bar účet, nebo se přihlásíte pomocí vašeho účtu Google.
Kliknete na tlačítko vytvořit Hello Bar.
Můžete si vybrat z několika účelů.

Nabídnout slevu/ speciální nabídku, vyzvat je třeba aby vám zavolali, zadali kontakt, dali vám lajk na facebooku, nebo je odvést, kam potřebujete.



Můžete si vybrat, jak má okno vypadat. Jestli chcete jen postranní lištu, nebo regulerní okno a jak velké. Také volíte kdy se má okno zobrazit. Okamžitě, po několika vteřinách, po tom co návštěvník prohlédne stránku do poloviny, nebo třeba když se chystá z vašeho webu odejít.





V jakém má být barevném provedení (  třeba barvy vašeho webu ), můžete přidat obrázek a text.



Komu se má zobrazit, ( kdo zareagoval, tomu se už nezobrazí/ nebo jestli se má zobrazoval i přes reakci)


 

 

 

Tvařte se jako zkušený Grafik. Vy na to máte :)


Ukáži vám jednu super duper vychytávku, ze které já osobně byla unešená. Jmenuje se Adobe Capture CC a dokáže kromě jiného vytáhnout a určit barevné schéma, které je použito na vámi vybraném obrázku . Využijete ji pro váš web, Facebook i jiné sociální sítě.

 

Nahrajete obrázek, který chcete na stránkách použít...

tvorba webu pro laiky a virtuální asistenty

já nahrála obrázek s dýněmi...a tadááá... Dostanete čísla včech barev použitých na obrázku. Můžete tak přizpůsobit barvu písma obrázku a budete tak mít dokonale ladící stránku.

Grafické práce virtuálních asistentek

 

Ano. Takhle jednoduché to je.
Získáte vzorky všech barev, které jsou na obrázku použity. Po tom, co kliknete na uložit, celé barevné schéma uchováte na později. Při pohybu kurzorem po jednotlivých barvách se zobrazují  jejich čísla. Ta pak stačí zadat do barevné palety např. ve Webnode mezi vlastní barvy a můžete mít celé stránky v barvách titulního obrázku.

jak vybrat barevné schéma pro virtuální asistenty

webové stránky jak vytvořit

Tento nástroj využijete nejen při tvorbě webových stránek, nejrůznější infografiky, ale i třeba
obrázků na Facebook (
Jak si vymazlit Facebookovou stránku) a příspěvků na ostatní sociální
sítě. Také třeba v nástroji
Canva nebo PhotoScape.

 

Pokud se necítíte zrovna na Adobe CC, můžete použít jednoduchý plugin do prohlížeče. Já třeba používám ColorZilla.

Po instalaci se vám na liště prohlížeče objeví ikona malého kapátka. Když na ní kliknete, stačí pak ukázat na kterékoli místo na stránce a zjistíte tak, jakou má barvu.  Tuto funkci pak využijete stejně, jako u Adobe CC.

 

STÁHNĚTE SI UŽITEČNÝ TAHÁK  a infografiku v naší výukové facbookové skupině

 

Markéta Bouhaniková je první dámou VA Akademie, členkou Mezinárodní Asociace Virtuálních Asistentů a autorkou Učebnice pro Virtuální Asistenty.

Marketér tělem i duší.

Přednáší o sociálních médiích, je lektor a odborný poradce pro virtuální asistenty.