Myslí si váš příští klient, že je vaše služba virtuálního asistenta moc drahá? Tohle mu odpovězte...

26.10.2019 03:19

 

KLIENT:  ,,To je moc drahé. To si nemůžu dovolit."

Už jste tuhle větu slyšeli?

 

Někdy to znamená, že není dost peněz na to, za něco zaplatit.  Jako třeba za léky v rozvojových zemích.

Pravdou ale je, že ve světě, ve kterém žijeme my...  lidé kupují věci, které si nemůžou dovolit, každý den. Domy, auta, dovolené, elektroniku, šperky...

Když je to pro ně dostatečně důležité, vždycky najdou způsob, jak to udělat..... Když opravdu chtějí.

Vy to také jistě znáte. Také už se vám stalo, že jste viděli něco, co jste opravdu CHTĚLI. Ať už pro sebe, nebo své blízké. A řekli jste si... já to nějak udělám.

A udělali :)

Pokud lidé celý život sní o vlastní kavárně, najdou způsob, jak za ten svůj sen a všechno to vybavení, stroje, baristické kurzy i know how, pro své vysněné podnikání zaplatit.

Pokud vám klient říká, že je vaše služby moc drahá, pravděpodobnější je, že z něj mluví jeden z těchto důvodů:

 

 

Má v tu chvíli jiné proirity

 

V tu chvíli je pro něj např. nový mobil důležitější. A je to naprosto v pořádku. Každý máme jiné cíle, kterých chceme v životě dosáhnout. Jsme v jiných životních situacích.

Já když začínala, byla jsem singl máma od dvojčat s věřiteli v zádech. Potřebovala jsem vydělávat co nejrychleji tolik, abych se s takovou situací mohla vypořádat. Někdo má ale čas získávat klientelu 5 let, protože má partnera a finanční zázemí. Já chtěla i přes nepříznivou minulost jednou cestovat a bydlet ve vlastním domě s velkou zahradou. Někdo se do takového domu už narodil a začal podnikat jen proto, že špatně snáší autority.

Když váš potenciální zákazník říká, že je vaše služba moc drahá, to, že mu např. facebooková stránka nepřináší žádný zisk, pro něj možná jen není v tu chvíli prioritou.

 

Nevidí ve vaší službě opravdovou hodnotu

 

Účtuji si za poradneství 4.000,-Kč / hod.

Je 4.000,-Kč/hod moc, nebo málo?

Někdo vám řekne, že je to moc. Někteří podnikatelé, že je to o.k. a někdo, že je to málo.

Podstatné je, co stojí ZA takovou reakcí.

Pokud VY chcete prodat svou správu fb stránky někomu, kdo ani netuší, že by mu měla vydělávat peníze, pak vás jen těžko slušně zaplatí.

Když stejnou službu nabízíte tomu, kdo ví, kolik mu dobře vedený Facebook může vydělat, ani se nepozastaví nad tím, že vám má zaplatit 2.000,-/hod. Když umíte výsledky přinést.

 

 

 

Nevěří, že výsledky dokážete přinést, nebo vás srovnávají s levnějším řešením

 

Pokud klient říká, že je vaše služba drahá, zeptejte se, ve srovnání s čím?

S novými potahy do auta? Kuchyňským robotem?

Neříkejte, že dokážete přinést skvělé výsledky. Ukažte to!

UKAŽTE PROČ VAŠE SLUŽBY ZA TY PENÍZE STOJÍ.

Řekněte...  ,,tohle se mnou dokážete, za 30, 60, 90 dní ... a takový je plán.

Pokud to není podle vašich představ, doporučím vám něco, co lépe odpovídá vašim finančním možnostem.

S mou pomocí za vámi každý měsíc sami přijdou stovky potenciálních klientů i bez velkých výdajů na reklamy.

Nebo můžete dál ztrácet čas, energii a plýtvat penězi na placenou reklamu, jako jste to dělali doposud.

Zde je srovnání našich postupů s necertifikovanými řešeními za půl roku. Kolik si myslíte, že to bude stát vás, pokud nezvolíte mně?

Jakou cenu má pro vás půl roku, 1 rok, 2 roky podnikání s takovými výsledky?,,

 

virtuální asistentka cena

Realita je taková, že většina lidí není odborníkem ve svém oboru.

Překvapení!...Ani většina VIRTUÁLNÍCH ASISTENTŮ není odborníkem ve svém oboru.

A největší překvapení !!!  Je dost velká pravděpodobnost, že se sami ani nesetkali s fb stránkou, webem, ani textem... které stojí za 2.000,-/hod.

 

Najděte si proto klienty, kteří ZNAJÍ HODNOTU TOHO, CO UMÍTE!

 

 

Lidé netuší, co vlastně prodáváte

 

Nabízíte administrativu? Lidé nevědí, co si pod tím pojmem představit. Vyplňujete formuláře? Podáváte za ně žádosti? Rovnáte faktury do šanonů? Když nenabízíte službu, nebo zboží, které si neumí lidé představit, pak se těžko prodávají.

Jeden z mých oblíbených eshopů se jmenuje Klub Pánů z Ponožkovic.

 

virtuální asistentka služby

Co myslíte, že prodávají?

Nejkůlovatější PONOŽKY nejen pro rebely v oblecích. Každý měsíc obdržíte do schránky nový, originální pár.

Jsou levné? ANI NÁHODOU :D

 

 

Vy netušíte, komu prodáváte

 

Pokud nabízíte své služby za 250,- na hodinu a přesto se vám nedaří,  pak je s vaším podnikáním něco opravdu špatně.

Je dost možné, že nevíte, kdo má být váš zákazník, nebo... kdo nechcete, aby jím byl. Internet je plný možností. A pokud si lidé nemyslí, že to, co prodáváte je přesně pro ně, stačí jeden klik a jsou pryč.

Musíte pochopit, že nechcete prodat své služby každému, ale těm správným lidem.

Jak se říká... ,,můžete přivést koně k vodě, ale to neznamená, že začne pít"

... můžete dostat člověka na vysokou, ale to neznamená, že mu to začne myslet.

Pokud nezvolíte svou cílovu skupinu správně, je jedno, co řeknete. Vaše služba pro ně bude vždycka drahá, i kdyby jim peníze z kapes padaly.

 

 

 

Nejsou si jistí, co takové investici řekne okolí, jejich ( obchodní, nebo osobní ) partner, příp. rodina

 

 

Jedním ze 3 nejčastějších důvodů hádek mezi partnery a nepohody v rodinách jsou peníze. Lépe řečeno... jejich absence.

Proto klientovi doporučte, ať partnerovi řekne celou věc na rovinu...

Pokud je naše finanční situace napjatá, pak to, co si v tuhle chvíli nemůžeme dovolit, je, platit málo za něco, co nefunguje.
Ztrácet čas tím.... namísto abysme začali vydělávat víc.

Je to jen důkazem toho, že potřebujeme pomoc a vylepšit své příjmy, abychom z té pasti unikli. Jinak jsme otrokem našich účtů, svého kalendáře a svého podnikání. Sloužíme svému podnikání, namísto aby sloužilo nám. Není tedy na čase se osvobodit z těch okovů a získat skutečně svobodu?

Nenechme strach z nejistoty, zastavit nás v tom, abysme dělali to, co potřebujeme nejvíc. Pohnout se z místa.

Svému podnikání věnujeme spoustu času a energie. To, jestli a kolik vyděláváme, má velký vliv na naši motivaci, produktivitu, spokojenost, zdraví i na to, jak se cítíme.

Proto je na čase investovat do toho, co nám opravdu pomůže.

 

 

 

Další články, které nejvíce zajímají čtenáře tohoto článku:

 

Jak spočítat návratnost investice ze sociálních sítí

 

Jak sestavit uvítací balíček pro nové klienty