Jak sestavit balíčky služeb virtuálního asistenta, které se dobře prodávají

15.06.2019 17:40

 

Víte, proč firmy, počínaje mobilními operátory, až po McDonalds, nabízejí balíčky zboží, nebo služeb? Protože fungují ;)

virtuální asistentka balíček služeb

 

Pokud jste virtuální asistent, freelancer, nebo zkrátka nabízíte své služby online a máte potíže s prodejem svých služeb a vytvářením nabídek, dnes se budu věnovat sestavování balíčků, které vydělávají víc a přesto je snadné, je prodat.
 
 
 

Důležité je vědět PROČ

Proč chcete své služby vlastně online prodat?

Protože... jestli jste se stali online podnikatelem proto, že jste si byli vědomi toho, o kolik času vás vlastně zaměstnání obírá a chcete si vzít svůj život zpět, pokud chcete mít možnost, jet na dovolenou 4x do roka, věnovat svým dětem víc času, aby měly dětství, jaké si zaslouží a k tomu pracovat s úžasnými klienty, kteří jsou pro vás výzvou i inspirací, pak je pro vás sestavování balíčků cesta, jak víc vydělat, být produktivnější a přesto trávit prací méně času.

 

Chci vám ukázat, že i VY můžete vytvářet balíčky, které nejen vydělávají super peníze, ale také vám pomůžou být efektivnější, takže máte víc volného času, který můžete trávit tím, co dává vašemu životu smysl.

 

Jak takový balíček služeb vypadá...

  • Prezentuje vaše znalosti z oboru
  • Vydělá vám víc peněz
  • Udělá klienta š'ťastnějším
  • Je snadné ho sestavit
  • Snazší prodat
  • Ze všeho nejsnazší je, ho klientovi dodat

 

Nejčastější chyba, kterou na internetu vídám a která nezbytně vede k tomu, že se její majitelé cítí finančně nedocenění, tráví prací zbytečně moc času a jsou přepracovaní a přesto jejich konta zejí prázdnotou ...což je na hony vzdálené tomu, proč vlastně takovouhle práci dělat začnete.

 

Průměrnost

Nepředpokládám, že čtete můj blog proto, že chcete být průměrní. Protože nejste.

Máte plno superschopností, které jiní nemají. Vaše koníčky a zájmy, osobní životní zkušenosti, vaše osobnost i vaše znalosti z vás dělají výjimečnou osobnost.

Proč by tedy neměla být taková i vaše práce?

 

Když víte zcela přesně, na jaký obor se zaměřit a hlavně, kdo budou vaši zákazníci, je jednoduché sestavit nabídku služeb podle jejich potřeb.
Nabídnout jim řešení, které bude dokonalé právě pro ně.

Nabídku, která NEbude průměrná.

 

 

Představte si, že jste majitel realitní kanceláře.  ( To je moje oblíbené téma :)

Jaký výběr balíčků na první pohled křičí... ,,TOHLE JE PRO MNE TEN PRAVÝ VIRTUÁLNÍ ASISTENT!!!"

 

Tenhle?

 

Balíček 1

  • Tvorba tabulek v excellu
  • Administrativa
  • Vyřizování emailů

Balíček 2

  • Tvorba tabulek v excellu
  • Administrativa
  • Vyřizování emailů
  • Vyřizování telefonních hovorů
  • Vyhledávání na internetu

 

Nebo tenhle?

 

Balíček 1

1 hodina služeb virtuální asistentky 300,-

Balíček 2

10 hodin služeb virtuální asistentky  2.000,-

Balíček 3

1 měsíc služeb virtuální asistentky 7.000,-

 

Nebo ...

 

Balíček MoreTime

  • Hledání nemovitostí k prodeji a pronájmu
  • Hledání potenciálních kupců a nájemců nemovitostí
  • Vkládání a aktualizace údajů o zákaznících
  • Aktualizace podrobností o nemovitostech
  • Úprava a vkládání fotografií nemovitostí do katalogů a webových prezentací
  • Správa databáze
  • Průzkumy - ekonomika, míra migrace, budoucnost lokality
 
 
Balíček MoreMoney
 
  • Emailové kampaně které prodávají
  • Správa sociálních sítí pro fanoušky na celý život
  • PPC propagace, která zaujme víc očí
  • Monitorování konkurence, aby jste se udrželi na vrcholu
  • Tvorba tabulek pro srovnávací analýzy
  • Vedení přehledů o příjmech a výdajích
  • Obchodní korespondence
  • Hledání nemovitostí k prodeji a pronájmu
  • Hledání potenciálních kupců a nájemců nemovitostí
  • Průzkumy - ekonomika, míra migrace, budoucnost lokality
  • Vkládání a aktualizace údajů o zákaznících
  • Aktualizace podrobností o nemovitostech
  • Úprava a vkládání fotografií nemovitostí do katalogů a webových prezentací
  • Správa databáze

 

I NÁZEV BALÍČKU je důležitý. Nejsnazší cestou, jak balíček pojmenovat, je cíl, kterého se snaží klient dosáhnout ")

 

 

Nenabízejte průměrné balíčky v moři plném průměrných balíčků

 

 

Nedávno jsem někde četla takovou hloupost, že virtuální asistentky si vlastně nekonkurují, protože každá je jiná.
 

Vážně?

Prosím vás, zadejte do Googlu ,,virtuální asistentka" a podívejte se sami. Jak moc jsou jiné?

Teď hned

Než uvěříte každé hlouposti, kterou na internetu někdo napíše, protože si to někde přečetl, ale uniká mu kontext, použijte svůj vlastní rozum.

I kdyby byly jiné...


Když máte vedle sebe čínskou hospodu a mexické bistro, ale v obou čepují PIVO, tak si u násosků konkurují. Protože každý, kdo chce jen to pivo, se bude řídit tím, JAKÉ PIVO, kde ho mají LÉPE vychlazené a SAMOLEPKOU, že mají čisté trubky.

Takže ...pokud nabízíte službu ( administrativu ) a ten vedle vás také, JSTE konkurenti.

 

Ať má někdo rád čínu, nebo ne, když pije Staropramen 12°, kterou má číňan na ceduli, tak o mexickou hospodu zrakem ani nezavadí.

Když máte obor zaměření a tudíž služby, nebo balíčky služeb, které přesně vyhovují vaší cílové skupině, z té původní konkurence je v tu ránu mexická hospoda.

 

Pokud opravdu bojujete s tím, vybrat si jeden obor, potřebujete jiný odlišovač. Něco jiného, co vás  na první pohled oddělí od davu ostatních virtuálních asistentů a udělá z vás pro firmy TU JEDINOU, JASNOU VOLBU.

 

Připravte se však na to, že na nějaký přijít, není o moc snazší. Že obstát bude mnohem těžší a okradete sami sebe o mnoho dalších výhod a příležitostí, které podle mne za tu námahu stojí.

 

 

Proč je sestavení balíčků služeb (nejen) pro virtuální asistenty lepší řešení

 

 

Míň možností, snazší rozhodování

 

Je vědecky dokázáno, že když má člověk na výběr z více, než 3 možností, jeho rozhodovací schopnost se rapidně snižuje. Čím více možností má, tím větší je tzv. rozhodovací paraylýza. A tím větší šance, že se nerozhodne vůbec.

Když nabízíte služby jednotlivě, nejen že má klient více možností, ale také nekonečně mnoho kombinací. A i když se zdá ze začátku nabízet služby pouze samostatně ( protože klient zaplatí víc) jako dobrý nápad, v důsledku rozhodovací paralýzy zakoupí o mnoho méně lidí, než by mohlo.

Už se vám někdy stalo, že jste měli tolik věcí před sebou, že jste zkrátka nevěděli, kde začít a tak jste je prostě odkládali a odkládali, až na ně třeba ani nedošlo?

Rozhodovací paralýza je matkou prokrastinace.

Proto pokud chcete být hodně flexibilní, nabídněte základní balíčky a k nim možnost přikoupit dodatkové služby. Když je koupí k balíčku, jsou za lepší cenu. Jako 3 extra křidýlka v KFC :D

 

 

Dalším důvodem je strach

 

Na straně potenciálního klienta odpadají obavy z toho, kolik hodin si u vás musí zaplatit, abyste dokončili, co potřebuje. Nebo naopak, kolik mu ve finále naúčtujete.

Každý, kdo někdy stavěl dům, nebo prováděl alespoň rekonstrukci, zná ten pocit, když se vynořují další a další věci, které stojí další a další peníze. Jako třeba... plánujete nový obklad koupelny za 60.000,-  a  když si k tomu necháte vyměnit kohoutek, najednou instalatér chodí s dalšími a dalšími věcmi, které je třeba udělat, protože se ukáže, že máte shnilé trubky, jak vodu, tak odpad a vy už v duchu počítáte, že vás to bude stát 160.000,- 

Nikdo nemá rád překvapení, co se týče ceny. Když si účtujete částku za měsíc správy sociálních sítí, zákazník ví přesně, co ho čeká. Pokud uvádíte ceny za hodinu vašich služeb, nemá představu, kolik vám správa firemní facebookové stránky vlastně zabere.

I tréninky VA Akademie jsou vlastně takové balíčky služeb u kterých ,,zákazníci"  přesně vědí,...

  • že bude trvat přesně 6 týdnů, než dostanou všechny potřebné informace.
  • Že si zvládnou udělat a spravovat web, takže s ním do budoucna nepřijdou žádné další náklady
  • to samé platí pro nástroje k práci
  • Vědí, že mají rok mé osobní podpory, aby mohli probrat za pochodu všechno, co uvádějí do praxe. Takže nemusí řešit, kolik konzultací bude třeba.
  • že si odnesou všechny informace, které pro úspěšný rozjezd potřebují.

Tudíž...že nebudou muset absolvovat a tak ani platit, žádné další kurzy a školení, jako jsem to měla já, když jsem si zaplatila zahraniční kurz pro virtuální asistentky. Pak jsem zjistila, že abych měla komu svoje služby prodat, potřebuju umět online marketing. Tak jsem šla do kurzu online marketingu. To byla teprv pecka. ,,Vím, že nic nevím." Tam  jsem totiž dostala základní přehled o tom, že musím umět zvládat sociální sítě, abych na sebe upozornila. Vést emailové kampaně, abych si tu pozornost udržela. Pracovat se svým webem, abych ty služby prodala. Atd. atd.  A tak následovala série kurzů, která trvala roky a vyšla dnes už na stovky tisíc.

 

,,Nikdo nemá rád překvapení, co se týče ceny, ani toho, jak dlouho vám to bude trvat."

 

 

 

Vyděláte víc peněz a klient ušetří

 

Pokud jste četli i můj článek, jak stanovit ceny svých služeb, pak víte, že den má jen 24 hodin a vy jich klientovi víc zkrátka naúčtovat nemůžete.

Ale...když si účtujete úkoly, zvlášť v balíčku... tak je jedno,  jestli vám zaberou půl dne, nebo jestli znáte nástroj, který je za vás zfoukne za 5 minut, zatímco vy se věnujete něčemu dalšímu. Nejste finančně potrestaní za to, že jste v plnění úkolů rychlejší než ostatní. Ale proměníte to ve svou výhodu. Vlastně lépe... na peníze.

Klient koupí víc služeb, které ho vyjdou levněji.

Všeobecně se ví, že získat nového klienta, je podstatně dražší, než si udržet starého. A to se vztahuje i na zisk z 1 zákazníka. Pokud se snažíte získat dva zákazníky, každého pro jednu službu, stojí vás to víc (času, energie, peněz) než když si jeden zákazník koupí služby obě. Když prodáte zákazníkovi 4 služby v jednom balíčku, ušetříte 4x víc peněz. Tudíž...služby v balíčku mohou být pro klienta o něco levnější, než by ho vyšly samostatně a vy víc vyděláte.

Například ušetříte 1000,-Kč, které můžete rozdělit. O 500,- zvýhodnit balíček  a vy máte 500,- navíc pro sebe.

Je to, jako když koupíte 5ti kilové balení Nutelly. Velké balení vyjde levněji, protože výrobce ušetřil za 5 sklenic, které by musel zaplatit, pokud by prodával kilová balení.

Ušetřil 150,-Kč.  Proto vy můžete mít 5 kg Nutelly o 100,- levnější a on vydělá o 50,- víc, než kdyby prodal 5x1 kg balení

+

Máte jistotu, že se prodá všech 5 kilo, kterou byste neměli, kdyby se prodávala po kilech. Proto existují levnější 2+1 zdarma, 10% navíc,  multipack a jiná balení výrobků. Obě strany jsou spokojené.

 

 

Můžete přidat do balíčků službu o které ze zkušenosti víte, že zvyšuje efektivitu těch ostatních

 

 

Jsou služby, o kterých ze zkušenosti víte, že v kombinaci s jinou, zdvojnásobí svůj účinek.  Nebo, že jedna bez druhé nefunguje tak, jak by mohla.

Je to, jako když berete vitamínové doplňky. Ví se, že při nedostatku vitamínu C tělo nedokáže vstřebat železo. Že vitamín E reguluje látkovou výměnu tuků a v kombinací s vitamínem A zesiluje svůj účinek. Takže... když chcete zhubnout rychleji a víc, je dobré jíst potraviny obsahující oba tyto prvky.

Vaším cílem je, dodat klientům co nejlepší výsledky.

Proto např. službu, kterou by klient, který se snaží co nejvíce ušetřit, nebo nemá dostatek zkušeností na to, aby  jí považoval za důležitou, samu o sobě nekoupil, do balíčku služeb přidáte.

Vy tak máte jistotu, že se progresu doberete a klient, že dostane výsledky, které chtěl.

 

 

,,Lidem, kteří nemají znalosti, důležité věci nepřipadají důležité."

 

Příklad:

 

Víte, že správa facebookové stránky bez předchozího auditu nebude dobře fungovat. Proto ho do balíčku zkrátka přidáte.

 

 

 

Cenou balíčků si sami určujete, s jakým druhem lidí chcete pracovat

 

 

Když se prezentujete jako co nejlevnější, je jasné, jaký typ zákazníků se na vás bude obracet.

Pak vám stačí snadné počty...

Když chcete vydělat 40.000,- za měsíc, musíte buď získat 20 klientů s projektem alespoň za 2.000,- nebo 10 klientů s projektem za 4.000,-, nebo 4 klienty s projektem za 10.000,-.

Takže... kolik chcete vydělávat vy?

Kolik klientů chcete/zvládnete každý měsíc získat?

Kolik času chcete strávit prací a kolik získáváním klientů?

Cena vašich služeb má větší moc, než byste čekali.

 

Cenou můžete volit i další rysy, které má váš klient mít.

Například...

Cena mých tréninků eliminuje lidi, kteří chtějí všechno zadarmo. U těch je totiž i minimální šance, že vyvinou dostatečné úsilí i při studiu.

Eliminuje lidi bez podnikatelského ducha.

...pro mne je důležité,aby moji studenti uspěli. A aby uměli poskytnout opravdu kvalitní služby. K tomu je ale předurčen jen jistý druh lidí.

Cenou svých tréninků si přesně volím, jak mají moji absolventi vypadat.

 

Jsou ochotni do svého rozvoje a podnikání investovat, což je velice důležité i pro rozvoj v budoucnu.

Rozeznají, co je důležité a co není.

Jsou ochotni pro svůj cíl něco obětovat

Většina z nich už má nějaké znalostní základy. Řada studentů jsou absolventi vysoké školy, nebo mají jiné znalostní základy z jiných kurzů, ať už základů podnikání, klasického marketingu, nebo minimum, jako je podnikání z pláže. Takže nevěří hloupým radám, které se občas na internetu dočtou.

Mají představu, co prodej služeb na internetu obnáší. Proto jim náplň tréninků dává smysl a nevidí je jako předražené. Spočítají si, že samostatně by je jednotlivé části kurzu vyšly na víc, než 47.000,-Kč.

Tím, že jsou obsaženy v jednom balíčku, studenti ušetří přes 33.000,-Kč

Navíc...dostanou všechny informace otestované a ušité na míru přesně pro virtuální asistenty a v souvislostech a kontextu, který by si jinak museli domýšlet.

 

 

I VY cenou ovlivňujete to, jaké klienty budete mít

I vy můžete mít klienty, kteří jsou ochotni do rozvoje své firmy investovat. Takové, kteří když vidí, že odvádíte kvalitní práci, budou si vás předcházet. A to i finančně. Budete pro ně dobrá investice.

I vy můžete mít klienty, kteří jsou ochotni pro svůj cíl něco obětovat. Protože jen takoví uspějí. A když uspějí, budou mít víc peněz. To znamená i větší rozpočet na to, využít více vašich služeb, využívat je déle a lépe je zaplatit.

I vy můžete mít klienty, kteří mají znalostní základy. Kteří chápou, že když investují do vás i když jsou vaše služby dražší, že o to dostanou kvalitnější výsledky a o to víc vydělají.

 

 

 

Jaké typy balíčků můžete vytvářet

 

 

Startovní balíčky

Lego balíčky

Cílové balíčky

 

Důležité je, mít od začátku křišťálově jasno v tom, PRO KOHO přesně je sestavujete. Od toho se odvíjí také jak.

 

 

Startovní balíčky

Startovní balíčky jsou nejvhodnější pro zbrusu nové klienty, kteří se buď ještě nesetkali s vámi, nebo s virtuálními asistenty vůbec. Zkrátka, jsou vhodné pro fázi vzájemného oťukávání.

U startovního balíčku vezmete jednu službu a v podstatě ji rozporcujete na malé kousky, ze kterých se služba skládá.

Například:

Pokud děláte webové stránky...

Jeden balíček může být samotná tvorba webu

  • Konzultace
  • Průzkum
  • Mind mapa webu
  • Programování ( nebo využití nějakého nástroje jako je Wix, Webnode atp.)
  • Grafika
  • Copywriting
  • Design ( ideální je kombinace UX designera s designerem zaměřeným víc na konverze, než uživatelské rozhraní )
  • Testování

 

Další balíček může být audit webu

a do něj rozepíšete všechny kroky, které je k němu třeba udělat.

Všechno co mu předchází, jak probíhá i co po něm následuje.

 

 

 

Lego balíčky

 

U lego balíčků vezmete jednu část určitého celku/cíle a vytvoříte z ní balíček podobně, jako v předchozím případě.

Cílem těchto balíčků je, maximalizovat profit a přitom klientům umožnit, zakoupit jinak drahou službu v podstatě na splátky tím, že ji rozkouskujete.  Klienty to vyjde pooodstatně dráž.

Je to,... jako když vezmete z lednice dortů Medovník za 300,-Kč. Nakrájíte ho na 12 dílků (balíčků) a každou porci prodáte za 45,-Kč

Nebo domek z lega a rozeberete na bloky a ty ještě na jednotlivé pidikostky.

 

Příklad:

Vím, že někdo má určitý cíl. V tomto případě se chce stát virtuálním asistentem a vybudovat úspěšné online podnikání.

Vím, že k prodeji služeb online takový člověk potřebuje :

  • Podnikatelské minimum
  • Umět pracovat s online nástroji
  • Umět spravovat své sociální sítě, protože slouží k získání pozornosti a budování důvěry potenciálních zákazníků
  • Aby si tuto pozornost udrželi, potřebují umět vytvářet newslettery a zvládat email marketing
  • Aby mohli své služby prodat, potřebují dobré webové stránky
  • Aby, když chtějí zesílit propagaci, uměli využít placenou reklamu
  • Když chtějí psát příspěvky na Facebook, psát prodejní emaily a spravovat web, potřebují základy copywritingu
  • Když chtějí využít placenou reklamu, aby uměli zacházet s nástroji k její tvorbě
  • Atd. atd.
 
V případě Lego balíčků, vezmete každou jednu tuhle část a vytvoříte z ní balíček, stejně jako jsme to udělali u startovních balíčků.
 
Tzn.
Jeden balíček bude Kurz správy sociálních sítí
 
Další balíčky budou:
  • Podnikatelské minimum pro virtuální asistenty
  • Kurz emailového marketinu pro VA
  • Vlastní tvorba a správa webu
  • PPC reklama
  • Nástroje pro práci online
  • atd.
 
Vy každý z těchto kurzů vezmete a rozporcujete na malé kousky.
 
Tzn. balíček Kurz správy facebookové stránky bude obsahovat:
 
  • Jak založit firemní Facebook
  • Jak získat fanoušky
  • Jak zvýšit dosah facebookových přpíspěvků
  • Algoritmy facebooku
  • Jak pracovat s metrikami fb stránky
  • Jak má vypadat report pro klienta
  • Jaké z metrik vyčtete závěry
  • Jak plánovat další kroky, založené na výsledcích fb metrik
  • atd.
 
 

Jen pro zajímavost... s tímto typem balíčků se hodně setkáte u trenérů virtuálních asistentů v zahraničí. 

JEDEN PŘÍKLAD ZA VŠECHNY...

Trénink jak sestavit výdělečné balíčky služeb pro virtuální asistenty.

balíčky služeb virtuální asistentky

 

Cílové balíčky

 

U těchto balíčků začnete jedním cílem, kterého chce klient dosáhnout a postupujete pozpátku a vkládáte do balíčku všechny služby, které k tomu cíli vedou.

To je případ Tréninků VA Akademie.

Vím, co je vaším cílem.

Podle těchto cílů jsou balíčky navrženy:

Základní balíček - Minimum asistenta je sestaveno speciálně pro lidi, kteří mají pro koho pracovat, jen nechtějí být závislí na kanceláři

Master Class je pro virtuální asistenty, kteří se chtějí zaměřit na podnikatele a malé firmy

Perfect for Bussineses je pro asistenty, kteří mají vysoké ambice. Tzn. Chtějí časem buď vlastní agenturu, nebo držet krok i s náročnějšími firmami.

 

Těmto cílům je pak přizpůsoben obsah tréninků...

To je důvod, proč je náplní tréninku všechno od psychologie internetového prodeje, až po Google Analytics.

Proč kurz trvá intenzivních 6 týdnů a ne jedno odpoledne.

Proto obsahuje praktickou část

Proto k němu je i má osobní podpora na celý rok, protože zpracovat všechny informace z tréninku nějaký čas trvá trvá.

A já mám jen takhle jistotu, že když podle mého návodu budou studenti postupovat, získají výsledky, jaké chtějí. Že časem dosáhnou cíle, pro který byl trénink vytvořen. Proto si můžu dovolit takovu drzost, jako je 60ti denní záruku na vrácení peněz, pokud se výsledky nezačnou projevovat. To u kurzů moc často nevídáte.

 

 

Jak vytvářet balíčky služeb klientům na míru

 

 

Vyberte 3 - 5 služeb, které ideálním zákazníkům ve vašem oboru nejvíce pomohou.

Z nich sestavte  žebříček podle toho, které mají nejvyšší hodnotu pro zákazníka a pro vás znamenají nejmenší investici (ať už finanční, energetickou, nebo časovou).

Co si pod těmi pojmy představit...

Nejvyšší hodnota pro zákazníka, nejmenší investice pro vás

Měsíc správy firemní facebookové stránky

pokud umíte naplánovat a publikovat příspěveky na facebook, které pomůžou firmě zvýšit zisk o desítky tisíc, strávíte plánováním příspěvků na celý měsíc dva dny času.

Pro vás minimální časová, finanční a energetická investice která ná na dosažení cílů zákazníka velký efekt. Tudíž vysokou hodnotou. Na škále od jedné do deseti...10 z 10. Pokud to opravdu umíte, není výjímkou cena 50.000,-/měsíc.

 

Nízká hodnota pro zákazníka, vysoká investice pro vás

Vyřizování korespondence a běhání na poštu. Pro vás ...vyžaduje časovu, finanční i energetickou investici. Hodnota v očích zákazníka 3 z 10. Finanční odměna minimální.

Kolik takových klientů za měsíc musíte mít, abyste vydělali 50.000,-?

Kolik času strávíte jejich získáváním?

ALE...

je jasné, že abyste mohli vytvořit dokonalé balíčky, musíte je stavět podle toho, co potřebují klienti. Ne jen podle toho, jak chcete vy.

Jako všechno v našem životě, důležité je, udržet věci v rovnováze.

Abyste nenabízeli jen to, co chcete prodávat, ale to, co chtějí lidé koupit :)

Aby se vám nestalo, že za špatné peníze pracujete od rána do večera. To už tu bylo a moc jste si to neužívali.

 

Takže...DŮLEŽITÉ JE, zkombinovat služby tak, aby v každém balíčku byla MINIMÁLNĚ jedna služba s vysokou hodnotou!

Zbytek balíčku doplňte dalšími službami, které klienti potřebují.

Kompletování služeb do balíčků také urychlí a usnadní klientovi zakoupení vašich služeb. Mrkněte, jak na to ;)

 

Líbí se vám článek? Sdílejte ho s přáteli na Facebooku :)

 

 

 

 

Markéta Bouhaniková virtuální asistentka

Markéta Bouhaniková je první dámou VA Akademie, členkou Mezinárodní Asociace Virtuálních Asistentů a autorkou Učebnice pro Virtuální Asistenty.

Marketér tělem i duší. Přednáší o sociálních médiích, je lektor a odborný poradce pro virtuální asistenty.