Práce z domu už není jen zbožné přání

03.01.2017 06:50
  • Už jste přemýšlela, jaké to bude po návratu do práce?
  • Uvažovala jste, není-li lepší, začít podnikat?
  • Chybí vám ten správný podnikatelský nápad?

 

Tento článek vám ukáže, kdo je virtuální asistentka, co dělá a jak si může vydělat klidně víc, než 40.000 za měsíc.

 

Jak začít pracovat jako virtuální asistentka

 

Patříte mezi ty ženy, které chtějí něco dokázat? Chcete vlastní kariéru a nezávislost, ale ne na úkor dětí a rodiny?

Pak pro vás máme možná řešení.

Prací, která se stává ohromně populární nejen u nás, ale i ve světě, je práce virtuálních asistentů. Umožňuje vybudovat víc, než dobře výnosné podnikání a to bez velkých počátečních nákladů.

 

 

Od drobných živnostníků, po velké nadnárodní společnosti

 

 

Virtuální asistentka je úsporné řešení pro firmy různých velikostí.

Pomáhá jim s administrativou, kreativními, či jinými službami.

Spolupracuje externě, na základě hodinové, nebo úkolové sazby. Které ze služeb bude nabízet, je jen na ní.

 

Může to být:

 

 

 

  • Online i offline zákaznický servisKdo je virtuální asistentka

  • Stará se o stránky na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Twitter, LinkedIn atd...

  • Spravuje webové stránky....

  • Provádí internetové průzkumy

  • Vytváří newslettery

  • Komunikuje po telefonu

  • Pomáhá společnostem s propagací

  • Funguje jako osobní asistent
  • Komunikuje se zákazníky

  • Spravuje e-shopy

  • Vede databáze...

  • Je schopna zpracovávat podklady pro účetnictví...

  • Organizuje schůze či konference

  • Přepisuje texty např. z audiozáznamů jednání, přepisy stavebních deníků do pc atd...

  • Vytváří prezentace

  • Digitalizuje dokumenty

  • A mnoho dalšího

 

Úkolů, které mohou být svěřeny virtuálním asistentkám, je celá škála.

Samozřejmě, ne každá virtuální asistentka nabízí stejné druhy služeb.

 

 

 

 

Pokud máte ještě vyšší ambice, můžete nasbírat potřebné znalosti a zkušenosti a otevřít vlastní agenturu. Sestavit vlastní virtuální tým.

Výhodou je, že nepotřebujete žádné zavazující náklady, jako jsou u jiných druhů podnikání. Např. nájem prostor, výdaje na energii atd.  Stačí dobré managerské schopnosti.

 

 

 

 

 

Na to, stát se certifikovaným virtuálním asistentem, nepotřebujete žádné zvláštní schopnosti

 

 

 

I když zkušenosti z prodeje či administrativy jsou jistou výhodou, nemusíte se vůbec bát, pokud je nemáte. Zdaleka nejsou všechno.

 

V kurzech pro virtuální asistenty se naučíte vše, co k úspěšnému startu vaší kariéry potřebujete. Od práce s potřebnými nástroji až po podnikatelské základy. Nemusíte tak už nikde nic hledat, ani absolvovat žádná další školení. Dostanete vše, co je třeba.

 

Začátky podnikání bývají těžké.

Ale pokud máte parťáka, který vám ukáže cestu a který vám poradí, když to potřebujete, pak si můžete užívat vlastní nezávislost plnými doušky.

 

 

Kompletní seznam služeb a e-book zdarma

 

O autorce:  Markéta Bouhaniková je speaker, lektor a marketér. Je zakladatelkou VA akademie pro virtuální asistenty, autor bestselleru Průvodce pro virtuální asistenty a řady odborných článků a studijních materiálů. Rodina pro ni vždy byla a je na prvním místě.