Práce na doma, se kterou si můžete vydělat víc, než v zaměstnání

08.05.2016 07:31

 

 

 

Vaše rodina se rozrostla.

Neznám hřejivější pocit, než stisknout své dítě v náručí. Neznám hezčí zvuk, než jakým je dětský smích.

 

Přesto existuje důvod, proč své děti denně opouštíme.

Proč s nimi nemůžeme trávit tolik času, kolik bychom chtěli.

A proč jim nemůžeme věnovat takovou pozornost, jakou si zaslouží.

 

Musíme platit účty.

Abychom měli střechu nad hlavou a mohli plnit dětem sny a přání, musíme mít příjem, který nám to všechno dovolí.

 

Co když bychom ale nemuseli každé ráno vstávat za zvuku budíku.

Co když bychom mohli strávit den podle svého a přesto mít příjem, jaký jsme si vždycky přáli mít.

Když by existovala práce na doma bez poplatků a podvodů.

 

 

Práce z domova na pc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ať už se poohlížíte po nové kariéře, jak si přivydělat nějakou tu korunu navíc, nebo si chcete jen vylepšit životopis

 

 

 

,, Sama mám zkušenosti z dob, kdy byly děti malé. Práce která by umožňovala trávit čas s rodinou a přizpůsobit si vlastní rozvrh podle sebe není mnoho. A hledat takovou příležitost je únavné a frustrující. "

 

 

Řešením je práce virtuálních asistentů.

Umožňuje vybudovat víc, než dobře výnosné podnikání a to i bez velkých nákladů.

S vlastní, flexibilní pracovní dobou a nezávisle na místě, odkud pracujete.
 

 

 

Díky dostupnosti kvalitního internetového připojení a cloudových úložišť, vzrostl počet lidí pracujících z domova .

I když ne každý zaměstnavatel, nebo každé povolání práci z domova umožní, přesto tato čísla bleskově rostou a možností tohoto druhu práce využívá stále více a více lidí.

 

Podle ZDNet počet zaměstnanců pracujících alespoň částečně z domu, narostl o je v roce 2012 v US o 90%. Plně pracujících z domu o 72%.

 

 

 

 


Virtuální asistent je úsporné řešení pro podnikatele, živnostníky, ale i mezinárodní společnosti

 

 

Můžete pomáhat s administrativou, kreativními i jinými službami.

Spolupracujete externě, na základě hodinové, nebo úkolové sazby.


Které ze služeb nabídnete, je jen na vás.

 

 

 

 

  • Můžete se starat o firemní stránky na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Twitter, LinkedIn atd...

  • Spravovat weby a eshopy...

  • Provádět internetové průzkumy

  • Vytvářet newslettery

  • Komunikovat po telefonu

  • Pomáhat společnostem s propagací

  • Zajišťovat styk s veřejností

  • Fungovat jako osobní asistent
  • Komunikovat se zákazníky přes chat nebo email

  • Vést databáze...

  • Zpracovávat podklady pro účetnictví...

  • Organizovat schůze či konference

  • Přepisovat texty z audiozáznamů jednání, přepisovat stavebních deníků do pc atd...

  • Vytvářet prezentace

  • Digitalizovat dokumenty

  • A mnoho dalšího

 

Jak sami vidíte, úkolů které mohou být svěřeny virtuálním asistentům, je celá škála.

 

Samozřejmě ne každý virtuální asistent nabízí stejné druhy služeb.

Přizpůsobujete je svým časovým možnostem a finančním potřebám.

 

 

Práce z domu na mateřské

 

 

Na začátku je důležité položit si pár základních otázek

 

  • Pro které z úkolů mám dostatečné znalosti, nebo kvalifikaci?
  • Které služby chci nabízet?

 

Odpovědi na tyto otázky se mohou zásadně lišit.

 

 

Možná máte zkušenosti z prodeje.

To z vás dělá ideálního kandidáta na pomoc firmám v této oblasti, nebo v zákaznickém servisu.

 

Ale možná chcete změnu, protže vás zrovna tento druh práce nenaplňuje.

 

 

Pokud je tomu tak, udělejte si seznam všech vašich zkušeností ( placených i neplacených) a najděte další úkoly, pro které máte vhodnou kvalifikaci a které se vám budou více zamlouvat. Pokud potřebujete poradit s výběrem zaměření, zkuste si vyplnit krátký test.

 

 

 

Při rozhodování vezměte v úvahu i další faktory, jako jsou peníze, nebo vaše osobní předpoklady.

 

Doporučím vám jeden ze starších článků o tom jaké jsou ceny služeb virtuálních asistentů.

 

 

Pokud vám práce virutálního asistenta připadá  zajímavá, ale nemáte pro ni potřebnou kvalifikaci, neztrácejte naději. To, že ji ještě nemáte, vůbec neznamená, že byste nemohli svou vysněnou práci mít.

V certifikačních kurzech pro virtuální asistenty získáte odborné znalosti, řadu věcí si vyzkoušíte a získáte tipy, jak se vyhnout začátečnickým chybám.

 

 

 

 

Nepotřebujete drahé vybavení

 

 

Pro začátek je plno nástrojů pro tuto práci dostupných zdarma. Alespoň v základní verzi.

Je jasné, že nebudete vydělávat hned první den. Ale po čase, až se vám nahrnou klienti, nebude pro vás problém si rozšířené placené verze zaplatit.

(ceny se pohybují kol 200/měs, takže nic strašného ani při rozjezdu).

 

 

 

Samozřejmě záleží na službách, které plánujete nabízet. Jestli-že bude vaše parketa správa facebookových stránek, budete potřebovat pouze pouze počítač, příp. chytrý telefon. V případě, že plánujete nabízet služby jako osobní asistent, domácí kancelář budete potřebovat.

 

 

 

Kde ?

 

Můžete  pracovat z domova, nebo lze využít k práci některé z coworkových center, která jsou k tomu určena. A to jak u nás, tak při cestování v zahraničí.

 

V coworkovém centru si můžete pronajmout stůl s počítačem třeba jen na hodinku. Bývá vybavené vším, co k práci potřebujete.

Nemyslím, že je vhodné tam trávit celé dny, to by lezlo dost do peněz, ale na druhou stranu, jednou za čas to neuškodí, aby z vás nebyl úplný poustevník.

Potkáte zajímavé lidi, pravděpodobně s podobnou prací, jako je ta vaše.

 

 

 

Virtuální asistentka v coworkovém centru

 

 

 

Jaké vybavení budete ke své práci potřebovat.

  • internet
  • počítač
  • i když máte na notebooku touchpad, doporučuji myš
  • Pokud budete využívat Skype na profesionální úrovni, doporučuji headset (sluchátka s mikrofonem). Je to lepší než vestavěná kamera a mikrofon v notebooku. ( Lze pořídit od 100 Kč)
  • doporučuji nástěnku, klidně vlastní výroby
  • pro začátek alespoň jeden šanon
  • tiskárnu
  • stůl
  • pohodlnou židli ( já ji střídám s balónem, nebo je vhodná na židli balanční podložka. Nebudou vás pak bolet záda)
  • telefon
  • místo scanneru už jde využít foťák telefonu
  • kdybyste někdy potřebovali fax, lze využít např.  Free F ax .  Je to internetový nástroj, kterým ho lze nahradit. Uvedete své iniciály, jméno a fax příjemce, přiložíte dokument a odešlete.

 

 

Naplánujte, jak vaše práce bude vypadat

 

  • jak by vaše firma měla vypadat
  • jak by měla fungovat
  • kolik peněz v příštích pár letech vydělá a kolik jich bude třeba

(Pokud si nevíte rady, na našem blogu VA Akademie najdete plno užitečných rad a tipů vč. návodu, jak na podnikatelský plán.)

V okamžiku, kdy všechny odpovědi sepíšete na papír, máte před sebou podnikatelský plán. Při jeho sestavování si promyslete možná rizika, ale i možnosti, jak jim předejít.

  • Počítejte s různými variantami.
  • Naplánujte si finance.
  • Ujasněte si, jak svou firmu budete propagovat
  • i jaké máte další možnosti, jak zvýšit svůj profit

Pak už stačí vyřídit nezbytné papírování na úřadech ...

 

Stáhněte si kompletní seznam služeb a e-book zdarma - Jak se stát virtuálním asistentem