7 nástrojů pro usnadnění správy sociálních sítí

04.12.2015 19:17

7 nástrojů pro usnadnění správy sociálních sítí

 

Sociální sítě jsou jedním z nejlepších způsobů, jak  přimět lidi, aby se o vás dozvěděli a využili vašich služeb. Jak je přilákat na své webové stránky, ukázat jim co umíte i získat jejich náklonnost.

Přítomnost na sítích jako je Facebook, Twitter , Pinterest atd. je dnes pro každou firmu přímo nutností.

( Návod jak si vymazlit svou fb stránku a udělat dobrý dojem na zákazníky najdete v tomto článku :) Můžete si také stáhnout infografiku se základními pravidly správy fb stránky.

Jak vidíte, v našem případě jsou sociální sítě z hlavní tepnou, kterou proudí nezbytná míza každého podnikání. Tou jsou zákazníci.

 

Na druhém místě je email s 30% a na třetím pak vyhledavače, jako jsou Seznam, či Google.

 

Spravovat stránky na sociálních sítích tak, aby posloužily svému  účelu, není vůbec tak snadné, jak by se na první pohled zdálo. To je důvodem, proč si firmy na tuto práci najímají odborníky, jakými jsou virtuální asistenti.

Pokud se hodláte jako virtuální asistent správě sociálních sítí věnovat, pak vám pár tipů na šikovné nástroje přijde vhod. Mohou vám totiž práci nejen usnadnit, ale také ušetřit doslova hodiny času.

 

Hootsuite
Jedním z nejpoužívanějších nástrojů pro správu sociálních sítí. Jeho součástí je nástěnka na které můžete sledovat obsah ostatních na jakékoliv sociální síti a nastavit si, co chcete sledovat. Můžete mít několik nástěnek např. firemní a osobní zvlášť. Skvěle umožňuje nejen sledovat konverzace, ale i měřit výsledky kampaní a vytvářet reporty.

Dashburst.com
Můžete objevovat a sdílet text, fotografie, audio, infografiku, dokumenty. Plánovat příspěvky, ale také vytvořit nástěnku s vaším oblíbeným obsahem vč. doporučených článků

Agorapulse.com
Uživatelsky velmi příjemný. Poskytuje týdenní a měsíční přehledy pro všechny vaše stránky.
Skvělý zákaznický servis a nízké ceny.

Gro Social
Pomůže vám vytvářet foto a video soutěže, lze jej využít k distribuci kuponů. Je uživatelsky velmi příjemný. Nevýhodou je vyšší cena.

Sendible.com
Britská obdoba Hootsuite. Umožňuje i monitorovat zmínky o firmě. Bohužel, jeho cena je dost vysoká. ( od 59 USD)

Socialoomph.com
Zvládá plánování a sledování tweetů, sledování vašich followerů, klíčových slov, zkrácení url, automatické odpovědi. Placená verze zvládá plno dalších věcí. Od vyhledávání  přátel pomocí klíčových slov, po odesílání sociálních updatů přes e-mail.

Buffer
S Bufferem se skvěle plánuje. Můžete si přesně přesně určit časy kdy chcete publikovat. Poskytuje podrobné
informace o zapojení i dosahu příspěvků. Ukáže vám, kdy je nejlepší čas pro publikování příspěvků. Moc hezké uživatelské prostředí. Můžete také využít rozšíření pro Firefox, Chrom a Safari, které vám umožní publikovat obsah rovnou z webových stránek.

Zajímal by tenhle článek i tvé přátele? Neváhej ho sdílet, třeba na Facebooku :D

                                                                                                                                              

Získej přístup do Atlantidy!

Registrovaní čtenáři získají přístup k mnohem většímu množství návodů a nemohou si to vynachválit.

ZDARMA rady, tipy i návody přímo do tvé e-mailové schránky.

PŘIDEJ SE.

Nejčtenější články :

Co musí umět Virtuální Asistent?

Co musí umět Virtuální Asistent?

Je třeba odhodlání, internetové připojení a znalost několika online nástrojů. Pak můžete pracovat, odkud  budete chtít. Třeba z druhého konce světa.

 

7 nejlépe placených úkolů pro Virtuální Asistenty 

Virtuální asistent na volné noze

Abyste mohli začít pracovat na volné noze...

 
Nejčastější fatální chyby začínajících Virtuálních Asistentů

Nikdo učený z nebe nespadl...

 

 

Markéta Bouhaniková je první dámou VA Akademie, členkou Mezinárodní Asociace Virtuálních Asistentů a autorkou Učebnice pro Virtuální Asistenty.

Marketér tělem i duší.

Přednáší o sociálních médiích, je lektor a odborný poradce pro virtuální asistenty.

Působila jako manažer pro projekt Momster.cz, zaměřený na možnosti flexibilní práce a podnikání se zaměřením na matky s dětmi.