Šablona ideálního zákazníka

Ideální zákazník se říká fiktivní osobě, kterou si načtneme, abychom mohli nejlépe vystihnout potřeby klientů, kterým je naše služba určena.

Šablona

 

Taková šablona ti pomůže vyvarovat se cesty špatným směrem, která zcela jistě stojí nemalé peníze.

 

Pomůže ti poznat:

  • podle jakých kritérií se tvoji zákazníci rozhodují a proč

  • co vedlo tvé stávající klienty k tomu, že se rozhodli právě pro tebe

  • nebo, proč nezvolili tvé služby jako nejlepší možnost

  • jaké přínosy od tebe klienti očekávají

  • jaké důvěryhodné zdroje využívají při svém rozhodování

  • a mnoho dalšího

 

Zkrátka jasně, přesvědčivě a výstižně formulovat, na čem klientům opravdu záleží a jak podle toho jednat.

 

Dokážeš si

  • vytvořit  obraz tvého ideálního zákazníka
  • klást ty správné otázky, které ti pomohou jej nejvýstižněji zachytit
  • rozdělit zákazníky na různé cílové skupiny
  • provést  vlastní podnikatelský průzkum, kladením těch správných otázek

 

Díky vytvořenému obrazu budeš schopen

  • stavět své podnikání od samého začátku podle potřeb zákazníků
  • přizpůsobovat své služby i produkty jejich přáním
  • komunikovat se zákazníky přesvědčivým způsobem
  • oslovit a zaujmout je obsahem  na sociálních sítích
  • postavit své webové stránky tak, aby zaujaly potenciální klienty, které potřebuješ
  • psát relevantní články pro ty pravé čtenáře
  • vést úspěšnější marketingové kampaně
  • vytvářet efektivní marketingové průzkumy

Obsahuje extra tipy a triky pro využití šablony.

Cena pouze pro členy: 149,-

Získej šablonu hned teď   

* indicates required