10 nejlepších prací z domu, kterými se v Čechách můžete pohodově živit.

 

domácí kancelář

 

 

Pracovat z domácí kanceláře je paráda.

 

Nejen, že si stanovujete svůj vlastní pracovní rozvrh, ale můžete zapomenout na dopravní zácpy cestou do práce, doprošování o dovolenou, když ji potřebujete a záchvaty paniky, když nemáte co na sebe.

 

Nezní i vám práce v pyžamu jako rajská hudba?

 

Protože práce z domova je cílem mnoha mých čtenářů, sestavila jsem seznam 10-ti nejlepších prací z domu, kterými se v Čechách můžete pohodově živit.

 

Jako certifikovaný virtuální asistent máte plno možností.

 

1) Baví vás Facebook?

Jako správci firemních facebookových stránek můžete pomoci řadě malých firem se získáváním fanoušků a budováním povědomí o značce.

 

2) Máte tvůrčí sklony?

Pokud jste kreativní tvor, bude vás bavit tvorba newsletterů a e-mailových kampaní.

 

3) Stejně tak můžete pomáhat firmám s reklamou na facebooku. Stačí selský rozum a základní znalost psychologie.

 

4) Šlo vám ve škole opisování?

Přepisy textů a zvukových záznamů pro vás budou to pravé ořechové. Můžete je kombinovat třeba s digitalizací dokumentů. Můžete také spravovat databáze, vytvářet prezentace a mnoho dalšího.

 

5) Máte rádi lidi a jste komunikativní?

Pak se skvěle hodíte pro podporu zákazníků. Na chatu firemního webu, na stránkách sociálních sítí, nebo na e-mailu. Firny často ne tento druh služeb nemají sami čas. Rádi využijí vaši pomoc.

 

6) Máte organizační sklony?

Plánování firemních akcí, konferencí a meetingů bude pro vás jako dělané.

 

7) Máte zkušenosti z kanceláře?

Práce osobního asistenta není žádnou novinkou.

 

8) Máte nadání mluvit s lidmi?

Telemarketing je způsob, jak svůj talent využít.

 

9) Průzkumy

Vyhledávání důležitých informací a podkladů, internetové průzkumy i běžná administrativa. To všechno firmy potřebují. Jako odborník na volné noze jim takové služby můžete nabídnout.

 

10) PR

Dohlížejte firmám na jejich image na internetu. Sledujte zmínky o firmě a zachovejte se podle nich.

Dobrou pověst mají všechny firmy jen jednu.

 


Virtuální asistenti nabízejí externí pomoc podnikatelům a firmám. Jsou pro ně úspornou a efektivní cestou, jak zvládat činnosti na které při své práci nemají čas a většinou ani potřebné znalosti. Mnoho z nich si trvalé zaměstnance či velké agentury nemůže dovolit a proto je pro ně využití externistů ideálním řešením.

 

Markéta Bouhaniková je první dámou VA Akademie, členkou Mezinárodní Asociace Virtuálních Asistentů a autorkou Učebnice pro Virtuální Asistenty.

Marketér tělem i duší.

Přednáší o sociálních médiích, je lektor a odborný poradce pro virtuální asistenty.